کتاب الکترونیکی

خارج از چاپ: روزنامه ها، روزنامه نگاری و تجارت اخبار در عصر دیجیتال

Out of Print : Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital Age

دانلود کتاب Out of Print : Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital Age (به فارسی: خارج از چاپ: روزنامه ها، روزنامه نگاری و تجارت اخبار در عصر دیجیتال) نوشته شده توسط «Brock – George»


اطلاعات کتاب خارج از چاپ: روزنامه ها، روزنامه نگاری و تجارت اخبار در عصر دیجیتال

موضوع اصلی: مرجع – نگارش

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Brock – George

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 1.24 مگابایت

کد کتاب: 0749466529 , 9780749466527

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب خارج از چاپ: روزنامه ها، روزنامه نگاری و تجارت اخبار در عصر دیجیتال

اخبار و روزنامه نگاری در بحبوحه تحولات هستند. زمانی که روزنامه‌ای 300000 نسخه می‌فروشد اما وب‌سایت آن 31 میلیون بازدیدکننده دارد، انتشار اخبار چگونه تغییر می‌کند؟ این تغییرات، مفروضات و رویه‌ها را وادار می‌کند که از اصول اولیه بازنگری شوند. اینترنت به سادگی اجازه توزیع سریعتر و گسترده تر مواد را نمی دهد: فناوری دیجیتال نیازمند تغییرات متحول کننده است. روزنامه نگاری باید در مقیاس جهانی بازاندیشی شود و برای پاسخگویی به خواسته های شرایط جدید بازسازی شود. Out of Print گذشته، حال و آینده را برای صنعت شکننده‌ای بررسی می‌کند که با «طوفان بی‌نقص» کاهش تیراژ، کاهش درآمد تبلیغات، افزایش هزینه‌های چاپ و تأثیر «خبرنگاران شهروند» و جمع‌آوری‌کننده‌های اخبار رایگان مبارزه می‌کند. جورج براک، نویسنده، استدلال می‌کند که روزنامه‌نگاری می‌تواند در عصر ارتباطات جدید شکوفا شود و توضیح می‌دهد که چگونه تئوری و عمل فعلی باید تغییر کند تا از فرصت‌های در حال توسعه به طور کامل بهره‌برداری شود. Out of Print با ارائه یک بررسی منحصر به فرد از هر موضوع کلیدی، از رسوایی هک تلفن و تحقیق Leveson گرفته تا تاثیر رسانه های اجتماعی بر اخبار و انتظارات، تحلیل دقیق و معتبری از نقش و تأثیر روزنامه نگاری در عصر دیجیتال ارائه می دهد.


News and journalism are in the midst of upheaval. How does news publishing change when a newspaper sells as little as 300,000 copies but its website attracts 31 million visitors? These shifts are forcing assumptions and practices to be rethought from first principles. The internet is not simply allowing faster, wider distribution of material: digital technology is demanding transformative change. Journalism needs to be rethought on a global scale and remade to meet the demands of new conditions. Out of Print examines the past, present and future for a fragile industry battling a ‘perfect storm’ of falling circulations, reduced advertising revenue, rising print costs and the impact of ‘citizen journalists’ and free news aggregators. Author George Brock argues that journalism can flourish in a new communications age, and explains how current theory and practice have to change to fully exploit developing opportunities. Providing a unique examination of every key issue, from the phone-hacking scandal and Leveson Inquiry to the impact of social media on news and expectations, Out of Print presents an incisive, authoritative analysis of the role and influence of journalism in the digital age.

دانلود کتاب «خارج از چاپ: روزنامه ها، روزنامه نگاری و تجارت اخبار در عصر دیجیتال»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید