کتاب الکترونیکی

برنامه نویسی OpenGL(R) در Mac OS(R) X: معماری، عملکرد و یکپارچه سازی

OpenGL(R) Programming on Mac OS(R) X: Architecture, Performance, and Integration

دانلود کتاب OpenGL(R) Programming on Mac OS(R) X: Architecture, Performance, and Integration (به فارسی: برنامه نویسی OpenGL(R) در Mac OS(R) X: معماری، عملکرد و یکپارچه سازی) نوشته شده توسط «Robert P. Kuehne – J. D. Sullivan»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی OpenGL(R) در Mac OS(R) X: معماری، عملکرد و یکپارچه سازی

موضوع اصلی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley Professional

نویسنده: Robert P. Kuehne – J. D. Sullivan

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 365

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 0321356527 , 9780321356529

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب برنامه نویسی OpenGL(R) در Mac OS(R) X: معماری، عملکرد و یکپارچه سازی

Mac به طور کامل OpenGL را در سراسر سیستم های بصری خود پذیرفته است. در واقع، اجرای OpenGL بسیار کارآمد و مدرن اپل، Mac OS X را به یکی از بهترین پلتفرم‌های امروزی برای توسعه OpenGL تبدیل کرده است. OpenGL® برنامه نویسی در Mac OS® X اولین منبع جامع برای هر برنامه نویس گرافیکی است که می خواهد برنامه های OpenGL را برای این حجم بالا ایجاد، پورت یا بهینه کند. سکو.

کارشناسان برجسته OpenGL، Robert Kuehne و J. D. Sullivan به طور کامل APIهای OpenGL Mac را، چه قدیمی و چه جدید، توضیح می دهند. آنها مسائل مهم راه اندازی، پیکربندی و عملکرد OpenGL را که مختص پلتفرم مک هستند را روشن می کنند. در مرحله بعد، آنها راهنمایی عملی و ابتدایی را برای ادغام APIهای اصلی Mac با OpenGL و استفاده از قدرت کامل پلتفرم مک در برنامه های گرافیکی شما ارائه می دهند.

پوشش شامل

  • بررسی کامل معماری‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار Mac و پیامدهای عملکرد آن‌ها است
  • راهنمایی تخصصی و عمیق برای دسترسی به OpenGL از هر کدام از APIهای اصلی مک: CGL، AGL و Cocoa
  • تعامل با سایر APIهای مک: ترکیب ویدئو با QuickTime، اجرای جلوه های تصویر با Core Image و پردازش داده های CoreVideo
  • تجزیه و تحلیل Mac عملکرد برنامه OpenGL، رفع تنگناها و استفاده از بهینه‌سازی‌ها فقط در مک موجود است
  • تشخیص، یکپارچه‌سازی و استفاده از برنامه‌های افزودنی OpenGL
  • یک وب‌سایت همراه (www.macopenglbook.com) حاوی کد نمونه کتاب، به علاوه منابع اضافی مرتبط با OpenGL.

OpenGL® برنامه نویسی در Mac OS® X برای برنامه نویسان Mac که به دنبال استفاده از قدرت OpenGL، توسعه دهندگان OpenGL هستند، ارزشمند خواهد بود. انتقال برنامه‌های کاربردی خود به پلتفرم مک، و توسعه‌دهندگان گرافیک بین پلتفرمی که می‌خواهند از سبک و کارایی منحصربه‌فرد پلتفرم مک استفاده کنند.


The Mac has fully embraced OpenGL throughout its visual systems. In fact, Apple’s highly efficient, modern OpenGL implementation makes Mac OS X one of today’s best platforms for OpenGL development. OpenGL® Programming on Mac OS® X is the first comprehensive resource for every graphics programmer who wants to create, port, or optimize OpenGL applications for this high-volume platform.

Leading OpenGL experts Robert Kuehne and J. D. Sullivan thoroughly explain the Mac’s diverse OpenGL APIs, both old and new. They illuminate crucial OpenGL setup, configuration, and performance issues that are unique to the Mac platform. Next, they offer practical, start-to-finish guidance for integrating key Mac-native APIs with OpenGL, and leveraging the full power of the Mac platform in your graphics applications.

Coverage includes

  • A thorough review of Mac hardware and software architectures and their performance implications
  • In-depth, expert guidance for accessing OpenGL from each of the Mac’s core APIs: CGL, AGL, and Cocoa
  • Interoperating with other Mac APIs: incorporating video with QuickTime, performing image effects with Core Image, and processing CoreVideo data
  • Analyzing Mac OpenGL application performance, resolving bottlenecks, and leveraging optimizations only available on the Mac
  • Detecting, integrating, and using OpenGL extensions
  • An accompanying Web site (www.macopenglbook.com) contains the book’s example code, plus additional OpenGL-related resources.

OpenGL® Programming on Mac OS® X will be valuable to Mac programmers seeking to leverage OpenGL’s power, OpenGL developers porting their applications to the Mac platform, and cross-platform graphics developers who want to take advantage of the Mac platform’s uniquely intuitive style and efficiency.

دانلود کتاب «برنامه نویسی OpenGL(R) در Mac OS(R) X: معماری، عملکرد و یکپارچه سازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.