دانلود کتاب Oil and Ideology (به فارسی: نفت و ایدئولوژی) نوشته شده توسط «Roger M. Olien»
اطلاعات کتاب نفت و ایدئولوژی
موضوع اصلی: فناوری های نفت و گاز
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: The University of North Carolina Press
نویسنده: Roger M. Olien
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2000
تعداد صفحه: 324
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 9780807825235 , 0807825239
توضیحات کتاب نفت و ایدئولوژی
گزارشهای سنتی جان دی. راکفلر و شرکت استاندارد اویل، و همچنین کتابهای پرفروش اخیر در این زمینه، همچنان اتهامات رفتار غیراخلاقی و ضدرقابتی صنعت نفت آمریکا را بدون تردید میپذیرند. در این ترکیب راهگشا از تاریخ فرهنگی، تجاری، جنسیتی و فکری، راجر و دایانا دیویدز اولین به بررسی چگونگی ایجاد این تصویر منفی از صنعت نفت می پردازند – و چگونه این تصویر به نوبه خود به شکل گیری سیاست در قبال این صنعت به شیوه هایی کمک می کند که گاهی اوقات هم با اهداف اصلاح طلبان و هم با منافع عمومی مغایرت دارد.
نویسندگان با نگاهی انتقادی به منابعی که اغلب به صورت واقعی پذیرفته شدهاند و بررسی منافع شخصی منتقدان صنعت نفت، تصویری متعادلتر و پیچیدهتر از آنچه قبلاً ارائه شده بود، از صنعت ارائه میکنند. مطالعه موردی آنها از تأثیر ایدئولوژی نمونهای بارز از چگونگی درک کسبوکار از طریق بافت فرهنگی آن ارائه میدهد و رویکرد جدیدی برای درک مشکلات تنظیم و اصلاح ارائه میدهد.
By turning a critical eye on sources that have often been accepted at face value and examining the self-interests of oil industry critics, the authors produce a more balanced, complex picture of the industry than has previously been offered. Their case study of the impact of ideology offers a striking example of how business must be understood through its cultural context and offers a new approach to understanding problems of regulation and reform.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.