دانلود کتاب Office and SharePoint 2010 User’s Guide: Integrating SharePoint with Excel, Outlook, Access and Word (به فارسی: راهنمای کاربر آفیس و شیرپوینت 2010: ادغام شیرپوینت با Excel، Outlook، Access و Word) نوشته شده توسط «Michael Antonovich»
اطلاعات کتاب راهنمای کاربر آفیس و شیرپوینت 2010: ادغام شیرپوینت با Excel، Outlook، Access و Word
موضوع اصلی: نرم افزار: نرم افزار آفیس
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Michael Antonovich
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 753
حجم کتاب: 17 مگابایت
کد کتاب: 1430227605 , 9781430227601 , 9781430227618
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب راهنمای کاربر آفیس و شیرپوینت 2010: ادغام شیرپوینت با Excel، Outlook، Access و Word
وبسایتها، همکاری، مدیریت اسناد، دفاتر بدون کاغذ—ما امروز همه اینها را در تجارت میخواهیم، اما چگونه به همه این اهداف دست یابیم؟ مهمتر از آن، اگر برای یکی از میلیونها کسبوکار کوچک تا متوسط کار میکنید، چگونه زمان لازم را برای ایجاد تخصص لازم برای رسیدن به این اهداف پیدا میکنید؟ حتی قدرتمندترین ابزار به شما اجازه موفقیت نمی دهد مگر اینکه بتوانید اکثریت کارکنان خود را به استفاده کارآمد و موثر از آن وادار کنید. شما به راهنمائی نیاز دارید که پلتفرمی را نشان دهد که کسب و کارهای کوچک تا متوسط بتوانند از آن برای رسیدن به این اهداف استفاده کنند.
راهنمای کاربر Office و SharePoint 2010 مسیری را که هر مایکروسافتی از آن استفاده میکند را ابهام میکند. کاربر آفیس می تواند برای بهره مندی از هم افزایی ابزارهایی که قبلاً با آنها آشنایی دارد، دنبال کند. همراه با شیرپوینت 2010، کاربران میتوانند به اهدافی مانند وبسایتهایی با یک نمای واحد، بهبود همکاری در سازمان خود و مدیریت بهتر اسناد دست یابند و حتی ممکن است یک قدم به دفتر بدون کاغذی که سالها وعده آن را دادهایم نزدیکتر شوند. این کتاب دارای موضوعاتی برای کاربران آفیس در تمام سطوح مهارتی است، از کسانی که تازه شروع به استفاده از ابزارهای آفیس کرده اند تا کاربران قدرتمند با تجربه. هر ابزار اصلی آفیس را بررسی میکند و نشان میدهد که چگونه به پشتیبانی و استفاده از شیرپوینت در محیط اداری الکترونیکی امروزی کمک میکند.
آنچه خواهید آموخت
- چگونه برای دسترسی، سفارشیسازی، اشتراکگذاری و گسترش کتابخانههای اسناد شیرپوینت در ارتباط با ورد، اکسل و سایر محصولات آفیس
- روشهای مختلف کار از طریق آفیس در حین تعامل با شیرپوینت، مانند همگامسازی تقویم و مخاطبین، صادرات پایگاههای داده و اصلاح آنها با نمای فهرست شیرپوینت
- بهترین روش های مدیریت محتوا در تیم ها و کل سازمان شما
- به معنای واقعی استفاده از تمامی قابلیت های شیرپوینت با گره زدن مستقیم آنها به برنامههای آفیس که هر روز استفاده میکنید
این کتاب برای چه کسانی است؟
این کتاب مرجع عالی برای هرکسی است که در شرکت یا سازمانی کار میکند که در حال استفاده یا برنامهریزی است. برای استفاده از Windows SharePoint Services 4.0 یا Microsoft Office SharePoint Server 2010. این کتاب برای کسانی است که می خواهند با توسعه محتوا و همکاری تفاوت ایجاد کنند و می خواهند از هم افزایی که کار با چندین محصول مایکروسافت می تواند ایجاد کند، بهره مند شوند.
Web sites, collaboration, document management, paperless offices—we want it all in business today, but how do we achieve all of these goals? More importantly, if you work for one of the millions of small-to-medium-sized businesses, how do you find the time to build the expertise necessary to reach these goals? Even the most powerful tool will not allow you to succeed unless you can get the majority of your staff to use it efficiently and effectively. You need a guide that demonstrates a platform that small-to-medium-sized businesses can use to reach these goals.
Office and SharePoint 2010 User’s Guide demystifies the path that every Microsoft Office user can follow to benefit from the synergism of tools they are already familiar with. Together with SharePoint 2010, users can achieve goals like web sites with a consistent single view, improved collaboration within their organization, and better document management, and may even get one step closer to the paperless office we’ve been promised for years. This book has topics for Office users of all skill levels, from those just starting to use Office tools to experienced power users. It examines each major Office tool and shows how it contributes to the support and use of SharePoint in today’s increasingly electronic-based office environment.
What you’ll learn
- How to access, customize, share, and extend SharePoint document libraries in conjunction with Word, Excel, and other Office products
- Different ways of working through Office while interacting with SharePoint, like synchronizing your calendar and contacts, exporting databases, and modifying them with SharePoint’s list view
- The best ways of managing content across teams and your entire organization
- What it really means to leverage all of SharePoint’s capabilities by tying them directly into the Office applications you use every day
Who is this book for?
This book is the perfect reference for anyone who works at a company or organization that is using or planning to use either Windows SharePoint Services 4.0 or Microsoft Office SharePoint Server 2010. This is the book for anyone who wants to make a difference by developing content and collaboration, and who wants to benefit from the synergism that working with several Microsoft products can provide.
دانلود کتاب «راهنمای کاربر آفیس و شیرپوینت 2010: ادغام شیرپوینت با Excel، Outlook، Access و Word»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.