دانلود کتاب Offensive Marketing: An Action Guide to Gaining Competitive Advantage (به فارسی: بازاریابی تهاجمی: راهنمای عملی برای به دست آوردن مزیت رقابتی) نوشته شده توسط «Warren Keegan – Hugh Davidson EMAC Academy of Marketing BAM and AIB.»
اطلاعات کتاب بازاریابی تهاجمی: راهنمای عملی برای به دست آوردن مزیت رقابتی
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Butterworth-Heinemann
نویسنده: Warren Keegan – Hugh Davidson EMAC Academy of Marketing BAM and AIB.
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 428
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 0750674598 , 9780750674591 , 9781417507474
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازاریابی تهاجمی: راهنمای عملی برای به دست آوردن مزیت رقابتی
بازاریابی تهاجمی بهترین منبع برای مدیران رقابتی است که در تقویت مهارت های بازاریابی خود و تولید نتایج جدید جدی هستند. نویسندگان چارچوب تحسین شده POISE (سودآور، توهین آمیز، یکپارچه، استراتژیک، به طور موثر اجرا شده) را برای مخاطبان آمریکای شمالی آورده اند. POISE پیشرفت ها در استراتژی، نوآوری و رویکرد را برای ایجاد سطح جدیدی از اثربخشی و نتایج بازار گرد هم می آورد. این کتاب به طور گسترده توسط شرکت ها و افراد در سراسر جهان استفاده می شود، این کتاب تازه اقتباس شده یک منبع ضروری برای همه دانشجویان بازاریابی و متخصصان علاقه مند به استراتژی های دست یافتنی و بازاریابی سودآور است. * رویکرد انقلابی به بازاریابی، اکنون برای مخاطبان آمریکای شمالی تجدید نظر شده است * نویسندگان متخصصان برجسته ای هستند و از مطالعات موردی بین المللی و ایالات متحده برای نشان دادن بهترین شیوه ها استفاده می کنند * راهنمای عملی و پیشرو برای پنج اصل کلیدی بازاریابی موثر: POISE
دانلود کتاب «بازاریابی تهاجمی: راهنمای عملی برای به دست آوردن مزیت رقابتی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.