کتاب الکترونیکی

تحلیل عددی با استفاده از متلب و صفحات گسترده

Numerical analysis using MATLAB and spreadsheets

دانلود کتاب Numerical analysis using MATLAB and spreadsheets (به فارسی: تحلیل عددی با استفاده از متلب و صفحات گسترده) نوشته شده توسط «Steven T. Karris»


اطلاعات کتاب تحلیل عددی با استفاده از متلب و صفحات گسترده

موضوع اصلی: ریاضیات محاسباتی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Orchard Publications

نویسنده: Steven T. Karris

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 570

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 0970951108 , 0974423912 , 9786610437030

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب تحلیل عددی با استفاده از متلب و صفحات گسترده

این متن برای سالمندان دبیرستانی که قصد ورود به حوزه‌های مرتبط با کسب و کار، علم و فناوری را دارند و متخصصانی که به دنبال افزایش دانش خود در موضوعات مختلف ریاضی از جمله روش‌های احتمال و بهینه‌سازی هستند، می‌باشد. این کتاب با عملیات ریاضی پایه شروع می شود و با مثال های پیشرفته و در عین حال کاربردی به پایان می رسد. شامل بسیاری از نمونه های دنیای واقعی است که با برنامه های کامپیوتری تکمیل شده اند. برای خودآموزی ایده آل است. برای اطلاعات بیشتر لطفا به سایت انتشارات باغ مراجعه کنید.


This text is targeted at high school seniors who plan to enter business, science, and technology related fields, and working professionals seeking to enhance their knowledge on various math topics including probability and optimization methods. This book begins with the basic mathematical operations and ends with advanced and yet practical examples. Contains many real-world examples supplemented with computer applications. It is ideal for self-study. For additional information. please visit the Orchard Publications site.

دانلود کتاب «تحلیل عددی با استفاده از متلب و صفحات گسترده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.