کتاب الکترونیکی

اکنون خیلی دیر است: بقا در عصر اخبار فوری

Now Is Too Late: Survival in an Era of Instant News

دانلود کتاب Now Is Too Late: Survival in an Era of Instant News (به فارسی: اکنون خیلی دیر است: بقا در عصر اخبار فوری) نوشته شده توسط «Gerald R. Baron»


اطلاعات کتاب اکنون خیلی دیر است: بقا در عصر اخبار فوری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times Prentice Hall

نویسنده: Gerald R. Baron

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 368

حجم فایل: 549 کیلوبایت

کد کتاب: 0130461393 , 9780130461391

توضیحات کتاب اکنون خیلی دیر است: بقا در عصر اخبار فوری

بارون (بازاریابی دوستی)، رئیس یک شرکت تحقیقاتی بازار، در اینجا بینش خود را در مورد روابط عمومی در دنیای ارتباطات به سرعت در حال تکامل ارائه می دهد. فرض او این است که فعالیت های روابط عمومی دیگر فرصت تجملاتی را ندارد. در طوفان صحرا، سی ان ان در میانه عمل بود. در 11 سپتامبر، گزارش ها و فعالیت ها همزمان اتفاق افتاد. علاوه بر این، هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد می‌تواند نظر خود را به عنوان واقعیت بیان کند و می‌تواند این کار را به گونه‌ای انجام دهد که معتبر به نظر برسد. همانطور که دیگران انجام داده‌اند، مشاهده می‌کنند که اخبار روز به روز به سرگرمی نزدیک‌تر می‌شوند، بارون از یک طرح بازی برای برقراری ارتباط در شرایط بحرانی حمایت می‌کند: آمادگی، مزیت “اولین ضربه” (قبل از اینکه به مردم بفهمند) و ارتباط در طول رویداد. این اثر به عنوان یک کتاب درسی زمینه ای را در روابط عمومی معاصر فراهم می کند. با این حال، به عنوان یک کتاب تجاری، کاربرد محدودی خواهد داشت، که عمدتاً به دلیل حمایت از فناوری معاصر است. نمایشی از خرابی‌های انرون یا فایرستون (و رسیدگی به آنها) همان هدف آموزنده راهنمای بارون را دارد. برای مجموعه های تخصصی در تجارت و ارتباطات توصیه می شود.


Baron (Friendship Marketing), the head of a market research firm, here presents his insights on public relations in the rapidly evolving world of communications. His premise is that public-relations activity no longer has the luxury of time: During the Vietnam conflict, reporting followed the day’s action; in Desert Storm, CNN was in the midst of the action; on 9/11, reports and activity occurred contemporaneously. Moreover, anyone with access to the Internet can express opinion as fact-and can do so in a way that looks credible. Observing, as others have done, that news is moving ever closer to entertainment, Baron advocates a game plan for communicating in crisis: preparation, “first strike” advantage (tell people before they find out), and communication throughout the event. As a textbook, this work provides a grounding in contemporary public relations practice. As a business book, however, it will have limited utility, owing mainly to its advocacy of contemporary technology. An expos of the Enron or Firestone debacles (and their handling) would serve the same instructive purpose as Baron’s guide. Recommended for specialized collections in business and communications.

دانلود کتاب «اکنون خیلی دیر است: بقا در عصر اخبار فوری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید