کتاب الکترونیکی

نه در کلاس های درس ما: چرا طراحی هوشمند برای مدارس ما اشتباه است؟

Not in Our Classrooms: Why Intelligent Design Is Wrong for Our Schools

دانلود کتاب Not in Our Classrooms: Why Intelligent Design Is Wrong for Our Schools (به فارسی: نه در کلاس های درس ما: چرا طراحی هوشمند برای مدارس ما اشتباه است؟) نوشته شده توسط «Eugenie C. Scott – Glenn Branch»


اطلاعات کتاب نه در کلاس های درس ما: چرا طراحی هوشمند برای مدارس ما اشتباه است؟

موضوع اصلی: زیست شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Beacon Press

نویسنده: Eugenie C. Scott – Glenn Branch

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 185

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9780807032787 , 0807032786

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب نه در کلاس های درس ما: چرا طراحی هوشمند برای مدارس ما اشتباه است؟

بیش از هشتاد سال پس از محاکمه Scopes، آفرینش گرایی زنده و سالم است. از طریق هیئت‌های مدارس محلی، سیاستمداران دلسوز، و سازمان‌های با بودجه خوب، جنبشی قوی برای تشویق آموزش جدیدترین تجسم خلقت‌گرایی «طراحی هوشمند» به‌عنوان یک نظریه علمی معتبر در کنار تکامل در کلاس‌های علوم شکل گرفته است. اگرچه طراحی هوشمند در محاکمه اخیر کیتزمیلر علیه دوور شکست جدی را متحمل شد، طرفداران آن موظفند به حمله خود به آموزش تکامل ادامه دهند. اکنون، در نه در کلاس‌های ما، والدین و معلمان، و همچنین سایر شهروندان نگران، ابزار بسیار مورد نیازی برای استفاده در استدلال علیه آموزش طراحی هوشمند به عنوان علم دارند. مفهوم طراحی هوشمند از کجا سرچشمه گرفت؟ چگونه با باورهای مذهبی مختلف ارتباط دارد و با آن در تضاد است؟ آیا باید خود بحث را در کلاس های درس علوم خود آموزش دهیم؟ در مقالاتی روشن و پر جنب و جوش، تیمی از کارشناسان به این سؤالات و بسیاری دیگر پاسخ می دهند و تاریخچه جنبش طراحی هوشمند و عدم پشتیبانی علمی برای ادعاهای آن را شرح می دهند. مهمتر از همه، «مقامات مشارکت کننده در مسائل علمی، حقوقی، آموزشی و الهیاتی طراحی هوشمند» به طور خاص با معلمان و والدین در مورد لزوم دفاع از یکپارچگی آموزش علوم با دور نگه داشتن طراحی هوشمند از برنامه های درسی علوم صحبت می کنند. فصل پایانی توصیه‌های ملموسی را برای کسانی که به دنبال دفاع از آموزش تکامل در جوامع خود هستند ارائه می‌کند. خواندن در کلاس‌های ما برای هر کسی که نگران دفاع از آموزش تکامل است، که توسط شبه علم با انگیزه مذهبی در کلاس‌های درس مدارس دولتی ما به خطر نیفتد، ضروری است. “کتابی که در دست دارید منبعی عالی برای مقابله با حمله به تکامل است، که جانشین و در واقع گوه ای برای یک جنگ صلیبی گسترده علیه یکپارچگی علمی سیستم آموزش عمومی در آمریکا است.” کشیش بری دبلیو. لین، از پیشگفتار «آینده گونه ما احتمالاً به آموزش علم و درک ما از جهان طبیعی بستگی دارد. اگر نگران سواد علمی هستید، این کتاب را بخوانید. “بیل نای، مرد علمی” “ما در بحبوحه مبارزه ای برای حفظ آموزش صحیح علمی هستیم.” مقاومت در برابر چنین فشاری ضروری است از والدین، گروه های اجتماعی، مدیران یا اعضای هیئت مدیره مدرسه می آید. خواندن این کتاب شروع خوبی است.» «Howard Good, Teacher Magazine «Not in Our Classrooms» به خوبی این موضوع را نشان می دهد، و بر فریبندگی علم آفرینش گرایانه در هر سطح تأکید می کند: قانون اساسی، آموزشی و علمی. در هسته آن، تکامل “مناظره” یک بحث محلی است و در آن سطح است که نبردهای روزانه اتفاق می افتد. به لطف این مجموعه، برنده شدن در آنها ممکن است کمی آسان تر شود.» ماهنامه واشنگتن، بررسی در شماره ژانویه/فوریه «In Not in Our Classrooms Beacon Press ابزار ضروری برای مبارزه با این تهدید بزرگ برای علم و علم ارائه کرده است. تحصیلات . . . این کتاب مهم را نمی‌توان خیلی توصیه کرد.» Voice of Reason: The Journal of Americans for Religious Liberty، بررسی در شماره 4 در شماره 2006 «این کتاب اطلاعات پس‌زمینه و دیدگاه‌های قابل توجهی را ارائه می‌کند. چنین اطلاعات و تحلیلی فقط می‌تواند به مربیان عدالت اجتماعی کمک کنید.» «بازاندیشی مدارس، مروری در شماره زمستان» «این مورد استقبال و توصیه می‌شود به کتابخانه‌ای از مطالبی که آموزش علوم را در عصر خداباوری تعریف شده در ایالات متحده امروز تقویت و روشن می‌کند. . . . برای معلمان، شهروندان، و سیاست گذاران توصیه می شود.» انجمن ملی معلمان علوم «برای معلمان، هیئت مدیره مدارس، و شهروندانی که علاقه مند به یادگیری در مورد خلاقیت طراحی هوشمند (ID) و مقابله با آن هستند، این کتاب یک منبع حیاتی است. یوگنی سی. اسکات و گلن برانچ، مدیر اجرایی و معاون مرکز ملی آموزش علوم، یک سازمان غیرانتفاعی در اوکلند، کالیفرنیا، که از آموزش تکامل در مدارس دولتی دفاع می‌کند، رکورددار کالج معلمان هستند. تکامل اسکات در برابر آفرینش گرایی: مقدمه به عنوان یک عنوان آکادمیک برجسته در سال 2005 توسط انتخاب انتخاب شد. از سال 1992، کشیش بری دبلیو لین، خدمتگزار کلیسای متحد مسیح، به عنوان مدیر اجرایی آمریکایی متحد برای جدایی کلیسا و دولت خدمت کرده است.


More than eighty years after the Scopes trial, creationism is alive and well. Through local school boards, sympathetic politicians, and well-funded organizations, a strong movement has developed to encourage the teaching of the latest incarnation of creationism—intelligent design—as a scientifically credible theory alongside evolution in science classes. Although intelligent design suffered a serious defeat in the recent Kitzmiller v. Dover trial, its proponents are bound to continue their assault on evolution education. Now, in Not in Our Classrooms, parents and teachers, as well as other concerned citizens, have a much-needed tool to use in the argument against teaching intelligent design as science. Where did the concept of intelligent design originate? How does it connect with, and conflict with, various religious beliefs? Should we teach the controversy itself in our science classrooms? In clear and lively essays, a team of experts answers these questions and many more, describing the history of the intelligent design movement and the lack of scientific support for its claims. Most importantly, the contributors—authorities on the scientific, legal, educational, and theological problems of intelligent design—speak specifically to teachers and parents about the need to defend the integrity of science education by keeping intelligent design out of science curriculums. A concluding chapter offers concrete advice for those seeking to defend the teaching of evolution in their own communities. Not in Our Classrooms is essential reading for anyone concerned about defending the teaching of evolution, uncompromised by religiously motivated pseudoscience, in the classrooms of our public schools. ”The book you have in your hands is an excellent resource to deal with the attack on evolution, which is a surrogate, and indeed a wedge, for a wide-ranging crusade against the scientific integrity of the public education system in America.” —Rev. Barry W. Lynn, from the Foreword ”The future of our species probably depends on science education and our understanding of the natural world. If you’re concerned about science literacy, read this book.” —Bill Nye the Science GuyВ® ”…we are in the midst of a struggle to preserve sound science education…It is crucial to resist such pressure, whether it comes from parents, community groups, administrators, or school board members. Reading this book is a good start.” —Howard Good, Teacher Magazine ”Not in Our Classrooms makes its case well, underscoring the fatuousness of creationist science on every level: constitutional, educational and scientific…At its core, the evolution ”debate” is a local one, and it’s at that level that the daily battles happen. Thanks to this collection, winning them might become a little easier.” —Washington Monthly, review in the January/February issue ”In Not in Our Classrooms Beacon Press has provided the indispensable tool for combating this grave threat to science and science education . . . This important book cannot be recommended too highly.” —Voice of Reason: The Journal of Americans for Religious Liberty, review in the No. 4 2006 issue ”This book provides substantial background information and perspective…such information and analysis can only help social justice educators.” —Rethinking Schools, review in the Winter issue ”It is a welcome and recommended addition to a library of materials that strengthen and enlighten science instruction in the era of a narrowly defined theism in the United States today . . . recommended for teachers, citizens, and policymakers.” —National Science Teachers Association ”For teachers, school boards, and citizens who are interested in learning about intelligent design (ID) creationism and counteracting it, this book is a vital resource.” —Teachers College Record Eugenie C. Scott and Glenn Branch are the executive director and the deputy director of the National Center for Science Education, a nonprofit organization in Oakland, California, that defends the teaching of evolution in the public schools. Scott’s Evolution vs. Creationism: An Introduction was named an Outstanding Academic Title of 2005 by Choice. Since 1992 the Reverend Barry W. Lynn, a minister in the United Church of Christ, has served as executive director of Americans United for Separation of Church and State.

دانلود کتاب «نه در کلاس های درس ما: چرا طراحی هوشمند برای مدارس ما اشتباه است؟»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.