دانلود کتاب New Media – A Critical Introduction (به فارسی: رسانه های جدید – یک مقدمه انتقادی) نوشته شده توسط «Martin Lister – Jon Dovey – Seth Giddings – Iain Grant – Kieran Kelly»
اطلاعات کتاب رسانه های جدید – یک مقدمه انتقادی
موضوع اصلی: مرجع – نگارش
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Martin Lister – Jon Dovey – Seth Giddings – Iain Grant – Kieran Kelly
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 463
حجم فایل: 11.07 مگابایت
کد کتاب: 0203884825 , 9780415431606
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب رسانه های جدید – یک مقدمه انتقادی
رسانه های جدید: مقدمه انتقادی، مقدمه ای جامع بر فرهنگ، تاریخ، فناوری ها و نظریه های رسانه های جدید است. این کتاب که بهویژه برای دانشجویان نوشته شده است، راههایی را که «رسانههای جدید» واقعاً جدید هستند، بررسی میکند، ادعاهایی را که یک انقلاب رسانهای و فناوری رخ داده است، ارزیابی میکند و راههای جدیدی برای مطالعات رسانهای برای پاسخگویی به فناوریهای جدید تدوین میکند.
نویسندگان موضوعات متنوعی از جمله: چگونگی تعریف ویژگی های رسانه های جدید را معرفی می کنند. استفاده اجتماعی و سیاسی از رسانه های جدید و ارتباطات جدید؛ فن آوری های رسانه های جدید، سیاست و جهانی شدن؛ زندگی روزمره و رسانه های جدید؛ نظریه های تعامل، شبیه سازی، اقتصاد رسانه های جدید. سایبرنتیک، سایبرفرهنگ، تاریخچه اتوماتا و زندگی مصنوعی.
این کتاب به طور قابل توجهی از نسخه اول به روز شده است تا پیشرفت های نظری، رویکردها و پیشرفت های مهم تکنولوژیکی را پوشش دهد، این بهترین و تا حد زیادی جامع ترین کتاب درسی موجود در این موضوع هیجان انگیز و در حال گسترش است.
در www.newmediaintro.com خواهید یافت:
– مطالعات موردی بین المللی اضافی با مراجع آنلاین
– ویدیوهای You Tube مخصوص ماشین آلات و عکاسی دیجیتال ایجاد شده است
– مطالعه موردی جدید «دوربین مجازی»، با پیوندهایی به نمونههای فیلم کوتاه
– پیوندهای مفید به وب سایت ها، منابع و سایت های تحقیقاتی مرتبط
– در ادامه خواندن آنلاین پیوندهایی به استدلال های خاص یا موضوعات بحث در کتاب
– پیوندهایی به محققین کلیدی در زمینه رسانه های جدید.
The authors introduce a wide variety of topics including: how to define the characteristics of new media; social and political uses of new media and new communications; new media technologies, politics and globalization; everyday life and new media; theories of interactivity, simulation, the new media economy; cybernetics, cyberculture, the history of automata and artificial life.
Substantially updated from the first edition to cover recent theoretical developments, approaches and significant technological developments, this is the best and by far the most comprehensive textbook available on this exciting and expanding subject.
At www.newmediaintro.comyou will find:
– additionalinternational case studies with online references
– specially createdYou Tube videos on machines and digital photography
– a new ‘Virtual Camera’ case study, with links to short film examples
– usefullinks to related websites, resources and research sites
– furtheronlinereading links to specific arguments or discussion topicsin the book
– links tokeyscholarsin the field of new media.
دانلود کتاب «رسانه های جدید – یک مقدمه انتقادی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.