کتاب الکترونیکی

موسیقی، مدیریت، بازاریابی، و قانون: مصاحبه در سراسر زنجیره ارزش کسب و کار موسیقی

Music, Management, Marketing, and Law: Interviews Across the Music Business Value Chain

دانلود کتاب Music, Management, Marketing, and Law: Interviews Across the Music Business Value Chain (به فارسی: موسیقی، مدیریت، بازاریابی، و قانون: مصاحبه در سراسر زنجیره ارزش کسب و کار موسیقی) نوشته شده توسط «Phil Graham»


اطلاعات کتاب موسیقی، مدیریت، بازاریابی، و قانون: مصاحبه در سراسر زنجیره ارزش کسب و کار موسیقی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Phil Graham

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 249

حجم فایل: 2.87 مگابایت

کد کتاب: 3030021432 , 9783030021436

نوبت چاپ: 1st ed.

توضیحات کتاب موسیقی، مدیریت، بازاریابی، و قانون: مصاحبه در سراسر زنجیره ارزش کسب و کار موسیقی

این مجموعه مصاحبه‌ها دوره‌ای از تغییرات تاریخی را برای تجارت جهانی موسیقی به همراه دانش حرفه‌ای فراوانی نشان می‌دهد که از اواخر دهه 1960 تا اواخر سال 2012 که مصاحبه‌ها انجام شد، گسترش می‌یابد. آن‌ها تجربیات و بینش‌های افرادی را که به شکل‌گیری یک کسب‌وکار جهانی کمک کرده‌اند، ثبت می‌کنند که به سرعت در حال تبدیل شدن به تاریخ و تبدیل شدن به چیزی کاملاً جدید است، اغلب به دلیل تصمیماتی که مصاحبه‌شوندگان مستقیماً در آن شرکت داشته‌اند. این مطالب شامل جنبه های زیبایی شناختی، هنری، فنی، تجاری، قانونی و استراتژیک صنعت موسیقی است. آنچه گفته می شود از نظر اهمیت تاریخی برای تجارت موسیقی و از نظر ارتباط آن برای محققانی که درگیر مطالعات در مورد پویایی تغییرات در چشم انداز موسیقی تجاری جهانی هستند، جاودانه است.


This collection of interviews captures a period of historic change for the global music business along with a wealth of professional knowledge that extends from the late 1960s through to late 2012 when the interviews were conducted. They record the experiences and insights of people who helped to shape a global business that is quickly passing into history and transforming into something entirely new, often because of decisions the interviewees have been directly involved in making. The material includes the aesthetic, artistic, technical, commercial, legal, and strategic aspects of the music industry. What is said is timeless in its historical significance for the music business and in its relevance for researchers engaged in studies on the dynamics of change in the global commercial music landscape.

دانلود کتاب «موسیقی، مدیریت، بازاریابی، و قانون: مصاحبه در سراسر زنجیره ارزش کسب و کار موسیقی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید