کتاب الکترونیکی

مدیریت چند رسانه ای

Multimedia management

دانلود کتاب Multimedia management (به فارسی: مدیریت چند رسانه ای) نوشته شده توسط «Jose Neuman de Souza – Nazim Agoulmine»


اطلاعات کتاب مدیریت چند رسانه ای

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page Science

نویسنده: Jose Neuman de Souza – Nazim Agoulmine

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 158

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9781903996232 , 1-9039-9623-6

توضیحات کتاب مدیریت چند رسانه ای

با ورود خدمات چندرسانه ای از طریق شبکه، مطالعه انتقال چند رسانه ای از طریق فناوری های مختلف شبکه، کانون توجه تیم های تحقیقاتی در سراسر جهان بوده است. فناوری‌های شبکه مبتنی بر QoS و IP که قبلاً متضاد بودند، اکنون بخشی از یک رویکرد یکپارچه هستند، که انتظار می‌رود منجر به رویکردهای هوشمند جدید برای کنترل ترافیک و تراکم شود و به کاربر نهایی خدمات با کیفیتی را ارائه دهد که ارتباطات چندرسانه‌ای سفارشی شده است. مقالات ارائه شده در کنفرانس مدیریت چند رسانه ای که در می 2000 در پاریس برگزار شد.


With the arrival of multimedia services via the network the study of multimedia transmission over various network technologies has been the focus of interest for research teams all over the world. The previously antagonistic QoS and IP-based network technologies are now part of an integrated approach, which is expected to lead to new intelligent approaches to traffic and congestion control, and to provide the end user with quality service customized multimedia communications.This publication originated in papers presented at a Multimedia Management conference held in Paris in May 2000.

دانلود کتاب «مدیریت چند رسانه ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.