دانلود کتاب Multimedia management (به فارسی: مدیریت چند رسانه ای) نوشته شده توسط «Jose Neuman de Souza – Nazim Agoulmine»
اطلاعات کتاب مدیریت چند رسانه ای
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page Science
نویسنده: Jose Neuman de Souza – Nazim Agoulmine
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 158
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9781903996232 , 1-9039-9623-6
توضیحات کتاب مدیریت چند رسانه ای
با ورود خدمات چندرسانه ای از طریق شبکه، مطالعه انتقال چند رسانه ای از طریق فناوری های مختلف شبکه، کانون توجه تیم های تحقیقاتی در سراسر جهان بوده است. فناوریهای شبکه مبتنی بر QoS و IP که قبلاً متضاد بودند، اکنون بخشی از یک رویکرد یکپارچه هستند، که انتظار میرود منجر به رویکردهای هوشمند جدید برای کنترل ترافیک و تراکم شود و به کاربر نهایی خدمات با کیفیتی را ارائه دهد که ارتباطات چندرسانهای سفارشی شده است. مقالات ارائه شده در کنفرانس مدیریت چند رسانه ای که در می 2000 در پاریس برگزار شد.
دانلود کتاب «مدیریت چند رسانه ای»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.