کتاب الکترونیکی

انگیزش درک مطلب: آموزش خواندن مفهوم گرا

Motivating Reading Comprehension: Concept-Oriented Reading Instruction

دانلود کتاب Motivating Reading Comprehension: Concept-Oriented Reading Instruction (به فارسی: انگیزش درک مطلب: آموزش خواندن مفهوم گرا) نوشته شده توسط «Allan Wigfield – Kathleen C. Perencevich – John T. Guthrie»


اطلاعات کتاب انگیزش درک مطلب: آموزش خواندن مفهوم گرا

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Allan Wigfield – Kathleen C. Perencevich – John T. Guthrie

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 343

حجم کتاب: 19 مگابایت

کد کتاب: 9780805846836 , 0805846832 , 0805846824

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب انگیزش درک مطلب: آموزش خواندن مفهوم گرا

Concept Oriented Reading Instruction (CORI) یک مدل منحصربفرد و آزمایش شده در کلاس درس از آموزش خواندن است که با نشان دادن صریح نحوه ادغام دانش محتوا، استراتژی های خواندن و حمایت انگیزشی در آموزش موفق خواندن، زمینه جدیدی را ایجاد می کند. یک دیدگاه نظری (درگیر شدن در خواندن) کتاب را چارچوب بندی می کند و زمینه ای برای پیوند آن بین فعالیت های علمی عملی و درک مطلب فراهم می کند. این مدل که در حال حاضر توسط ابتکار تحقیقات آموزشی بین سازمانی (IERI) تامین می شود، به طور گسترده در کلاس آزمایش شده است و توجه ملی را به خود جلب کرده است که شامل نمایش در PBS ویژه آموزش خواندن است. ویژگی‌های کلیدی این جلد جدید برجسته عبارتند از: *تمرکز نظری — چارچوب آموزشی CORI حول چشم‌انداز مشارکت خواندن می‌چرخد: چگونگی توسعه خواندن خواندن و زمینه‌های کلاس درس و حمایت‌های انگیزشی که ترویج می‌کنند. آی تی. *تمرکز در حوزه محتوا –اگرچه علم حوزه محتوایی است که CORI پیرامون آن توسعه یافته است، چارچوب اصلی آن برای سایر حوزه های محتوا قابل اجرا است. *تمرکز بر آموزش استراتژی –CORI حول مجموعه خاصی از راهبردهای خواندن می چرخد ​​که پانل ملی خواندن (2000) آنها را مؤثر تشخیص داد. در برخی از کلاس‌های آموزشی CORI، معلمان همکار تمام جنبه‌های CORI را اجرا می‌کنند و در کلاس‌های دیگر معلمان فقط جزء دستورالعمل استراتژی را اجرا می‌کنند. *نوشته‌ها و موارد مصور — در سرتاسر کتاب، نگاره‌ها و نمونه‌های موردی کوچک، دیدگاهی از شیوه‌های آموزشی برای درک مطلب و تعامل خواندن را ارائه می‌دهند. مطالعه موردی دقیق یک معلم و پیشرفت خواندن دانش‌آموزان او در یک فصل ارائه شده است. این کتاب برای دانشجویان کارشناسی ارشد و پیشرفته در آموزش و روانشناسی، برای معلمان مجرب و برای محققان در درک مطلب و انگیزه خواندن مناسب است.


Concept Oriented Reading Instruction (CORI) is a unique, classroom-tested model of reading instruction that breaks new ground by explicitly showing how content knowledge, reading strategies, and motivational support all merge in successful reading instruction. A theoretical perspective (engagement in reading) frames the book and provides a backdrop for its linkage between hands-on science activities and reading comprehension. Currently funded by the Interagency Educational Research Initiative (IERI), this model has been extensively class tested and is receiving national attention that includes being featured on a PBS special on the teaching of reading. Key features of this outstanding new volume include: *Theoretical Focus –CORI’s teaching framework revolves around the engagement perspective of reading: how engaged reading develops and the classroom contexts and motivational supports that promote it. *Content-Area Focus –Although science is the content area around which CORI has been developed, its basic framework is applicable to other content areas. *Focus on Strategy Instruction –CORI revolves around a specific set of reading strategies that the National Reading Panel (2000) found to be effective. In some current CORI classrooms collaborating teachers implement all aspects of CORI and in other classrooms teachers implement just the strategy instruction component. *Illustrative Vignettes and Cases –Throughout the book vignettes and mini-case studies convey a situated view of instructional practices for reading comprehension and engagement. A detailed case study of one teacher and of the reading progress of her students is featured in one chapter. This book is appropriate for graduate and advanced undergraduate students in education and psychology, for practicing teachers, and for researchers in reading comprehension and motivation.

دانلود کتاب «انگیزش درک مطلب: آموزش خواندن مفهوم گرا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.