کتاب الکترونیکی

MMS: فناوری‌ها، استفاده و مدل‌های تجاری

MMS: Technologies, Usage and Business Models

دانلود کتاب MMS: Technologies, Usage and Business Models (به فارسی: MMS: فناوری‌ها، استفاده و مدل‌های تجاری) نوشته شده توسط «Daniel Ralph – Paul Graham»


اطلاعات کتاب MMS: فناوری‌ها، استفاده و مدل‌های تجاری

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Daniel Ralph – Paul Graham

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 385

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780470861165 , 0470861169

توضیحات کتاب MMS: فناوری‌ها، استفاده و مدل‌های تجاری

MMS از محبوبیت عظیم سرویس متن پیام کوتاه برای شبکه های GSM تکامل یافته است. این یک انحراف از مکانیسم انتقال مورد استفاده برای SMS (که بر اساس کانال های سیگنال دهی GSM است) به استفاده از IP برای انتقال پیام ها در شبکه MMS است. برای این منظور MMS شباهت هایی با ایمیل اینترنتی و پروتکل های استاندارد IETF دارد. مانند هر فناوری جدید، پیش‌بینی دقیق موقعیت در 5 سال آینده دشوار است، اگرچه بر اساس تجربه قبلی در مورد WAP و SMS، منصفانه است که بگوییم این پروتکل‌ها در طول 5 سال آینده در استفاده افزایش می‌یابند و به میراث تبدیل می‌شوند. 5 سال دیگر پس از آن، کاربران به موج بعدی پیام رسانی مهاجرت خواهند کرد. انتظار می رود رشد قابل توجه درآمد و استفاده از داده به دلیل استفاده مصرف کنندگان از MMS باشد. اما فناوری MMS فراتر از گسترش محتوای پیام است. با MMS، نه تنها ارسال پیام های چندرسانه ای خود از یک گوشی به تلفن دیگر، بلکه از تلفن به ایمیل و بالعکس امکان پذیر است. این ویژگی به طور چشمگیری امکانات ارتباط تلفن همراه را برای استفاده خصوصی و شرکتی افزایش می دهد. پیام‌های چندرسانه‌ای چشم‌انداز ارتباطات تلفن همراه را تغییر می‌دهد و آن را شخصی‌تر، همه‌کاره‌تر و گویاتر از همیشه خواهد کرد. MMS: * اولین کتابی است که به نحوه تاثیر MMS (و استفاده از IP برای انتقال پیام ها) بر زیرساخت ها و مدل های تجاری موجود می پردازد * تغییرات اساسی در سیستم های پستی و صورتحساب را پوشش می دهد * شامل توصیه های آینده مانند قابلیت همکاری و تکامل * ارائه می دهد. مروری بر اجزای فناوری MMS با استفاده از تجربه عملی نویسندگان در اجرای فناوری MMS (توسعه، صدور صورت‌حساب و ارائه خدمات) در BT، این کتاب نوآورانه برای مدیران مهندسی، اپراتورهای شبکه، تحلیل‌گران بازار، تصمیم‌گیرندگان تجاری جذاب خواهد بود. ارائه دهندگان محتوا و سازمان های اپراتور.


MMS has evolved from the huge popularity of the SMS text service for GSM networks. It is a departure from the transport mechanism used for SMS (which is based on the GSM signalling channels) to the use of IP to transport messages within the MMS network. To this end MMS has similarities with Internet email and standard IETF protocols. As with any new technology it is difficult to accurately predict the position within the next 5 years, although based on previous experience with WAP and SMS it would be fair to say that these protocols will increase in usage over the next 5 years and become legacy for a further 5 years following which, users will migrate onto the next wave of messaging. Significant revenue growth and data usage is expected to be driven by consumer usage of MMS. But MMS technology offers more than just a broadening of message content. With MMS, it is not only possible to send your multimedia messages from one phone to another, but also from phone to email, and vice versa. This feature dramatically increases the possibilities of mobile communication, both for private and corporate use. Multimedia messaging will reshape the landscape of mobile communication, making it more personal, more versatile, and more expressive than ever before. MMS: * Is the first book to address how MMS (and the use of IP to transport messages) will affect existing infrastructure and business models * Covers the fundamental changes to mail and billing systems * Includes future recommendations, such as interoperability and evolution * Presents an overview of the MMS technology components Drawing on the authors hands-on experiencein the implementation of MMS technology (developing, billing and delivering services) at BT, this innovative book will appeal to engineering managers, network operators, market analysts, business decision makers, content providers and operator organizations.

دانلود کتاب «MMS: فناوری‌ها، استفاده و مدل‌های تجاری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.