کتاب الکترونیکی

رسانه های مختلط: تمایزات اخلاقی در روزنامه نگاری، تبلیغات و روابط عمومی

Mixed Media: Moral Distinctions in Journalism, Advertising, and Public Relations

دانلود کتاب Mixed Media: Moral Distinctions in Journalism, Advertising, and Public Relations (به فارسی: رسانه های مختلط: تمایزات اخلاقی در روزنامه نگاری، تبلیغات و روابط عمومی) نوشته شده توسط «Tom Bivins»


اطلاعات کتاب رسانه های مختلط: تمایزات اخلاقی در روزنامه نگاری، تبلیغات و روابط عمومی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Tom Bivins

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 242

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780805842579 , 0805842578

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب رسانه های مختلط: تمایزات اخلاقی در روزنامه نگاری، تبلیغات و روابط عمومی

این کتاب درسی که برای دوره های کارشناسی اخلاق تهیه شده است، دانش آموزان را با ابزارهای لازم برای تصمیم گیری اخلاقی و اخلاقی به عنوان مصرف کننده و خالق رسانه های جمعی آشنا می کند. تمرکز بر حوزه های روزنامه نگاری، تبلیغات و روابط عمومی است


Developed for undergraduate courses in ethics, this textbook introduces students to the tools necessary for making moral and ethical decisions as both consumers and creators of mass media. The focus is on the areas of journalism, advertising, and public relations

دانلود کتاب «رسانه های مختلط: تمایزات اخلاقی در روزنامه نگاری، تبلیغات و روابط عمومی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.