کتاب الکترونیکی

ادغام و اکتساب: راهنمای ایجاد ارزش برای سهامداران

Mergers and Acquisitions: A Guide to Creating Value for Stake Holders

دانلود کتاب Mergers and Acquisitions: A Guide to Creating Value for Stake Holders (به فارسی: ادغام و اکتساب: راهنمای ایجاد ارزش برای سهامداران) نوشته شده توسط «Michael A. Hitt – Jeffrey S. Harrison – R. Duane Ireland»


اطلاعات کتاب ادغام و اکتساب: راهنمای ایجاد ارزش برای سهامداران

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press, USA

نویسنده: Michael A. Hitt – Jeffrey S. Harrison – R. Duane Ireland

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 241

حجم کتاب: 14 مگابایت

کد کتاب: 0195112857 , 9780195112856 , 9781423737117

نوبت چاپ: First Edition

توضیحات کتاب ادغام و اکتساب: راهنمای ایجاد ارزش برای سهامداران

در سال 1999، MCI WorldComm و Sprint برای ادغام توافق کردند. این معامله با ارزش 129 میلیارد دلار، بزرگترین معامله در تاریخ بود. با این حال، قربانی قانون‌گذاران اروپایی شد که نگران قدرت انحصاری بالقوه شرکت ادغام شده بودند. این اقدام M&A صرفاً آخرین مورد از روند رو به رشد ادغام‌های «بلاک‌باستر» در چند سال گذشته بود. زمانی که پدیده ای عمدتاً در ایالات متحده دیده می شد، ادغام ها و تملک ها به طور فزاینده ای در سراسر مرزهای ملی دنبال می شوند. به طور خلاصه، استراتژی های اکتساب یکی از مهم ترین استراتژی های سطح شرکت در هزاره جدید است. نیاز به راهنمای واضح، کامل و به‌روز برای ادغام‌ها و ادغام‌های موفق هرگز بیشتر از این نبوده است. این کتاب بیش از آن نیاز را برطرف می کند. با نگاهی به ادغام‌ها و تملک‌های موفق – و ناموفق – در تعدادی از صنایع مختلف، ادغام‌ها و اکتساب‌ها: راهنمای ایجاد ارزش نحوه انجام یک اکتساب و نحوه اجتناب از دام‌هایی را که بسیاری را محکوم کرده است، توضیح می‌دهد. چنین سرمایه گذاری هایی نویسندگان، خواننده را گام به گام در طول فرآیند، با عناصر یک ادغام موفق، تلاش لازم برای اطمینان از اینکه شرکت مورد نظر سالم است و به خوبی با شرکت خریدار تناسب دارد، و نحوه تامین مالی ادغام‌ها و تملک‌ها شروع می‌کنند. آنها به بررسی این موضوع می پردازند که چگونه شرکت ها شرکا/هدف هایی را برای تملک هایی که دارای منابع مکمل هستند پیدا می کنند و چگونه شرکای پیدا می کنند که با آنها یکپارچگی و هم افزایی حاصل شود. در نهایت، آنها در مورد خطرات احتمالی موجود در M&A و نحوه اجتناب از آنها، نحوه انجام موفقیت آمیز خریدهای فرامرزی و چگونگی اطمینان از عدم نقض اصول اخلاقی در طول فرآیند بحث می کنند. بر اساس 15 سال تحقیق، این راهنمای ضروری فراتر از مطالعات موردی خاص است تا تمام جنبه‌های این سرمایه‌گذاری‌ها را پوشش دهد، و خواندن آن را برای همه مدیرانی که به دنبال ایجاد یک استراتژی موفق هستند، ضروری می‌سازد.


In 1999, MCI WorldComm and Sprint agreed to merge. Valued at $129 billion, this expected transaction was the largest in history. However, it fell victim to regulators in Europe concerned with the potential monopoly power of the merged firm. This M&A action was merely the latest in a growing trend of ”blockbuster” mergers over the past several years. Once a phenomenon seen primarily in the United States, mergers and acquisitions are increasingly being pursued across national boundaries. In short, acquisition strategies are among the most important corporate-level strategies in the new millennium. The need for clear, complete, and up-to-date guide to successful mergers and acquisitions had never been greater. This book more than fills that need. Looking at successful–and unsuccessful–mergers and acquisitions in a number of different industries, Mergers and Acquisitions: A Guide to Creating Value explains how to conduct an acquisition and how to avoid pitfalls that have doomed many such ventures. The authors take the reader step-by-step through the process, starting with the elements of a successful merger, due diligence to ensure that the target firm is sound and fits well with the acquiring firm, and how mergers and acquisitions are financed. They move on to explore how firms find partners/targets for acquisitions that have complementary resources and how to find partners with which integration and synergy can be achieved. Finally, they discuss the potential hazards found in M&A’s and how to avoid them, how to conduct successful cross-border acquisitions, and how to ensure that ethical principles aren’t breached during the process. Based on 15 years of research, this essential guide goes beyond specific case studies to cover all aspects of these ventures, making it required reading for all managers seeking to build a successful strategy.

دانلود کتاب «ادغام و اکتساب: راهنمای ایجاد ارزش برای سهامداران»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.