کتاب الکترونیکی

مربیگری در آموزش: یک دیدگاه بین المللی

Mentoring in Education: An International Perspective

دانلود کتاب Mentoring in Education: An International Perspective (به فارسی: مربیگری در آموزش: یک دیدگاه بین المللی) نوشته شده توسط «Cedric Cullingford»


اطلاعات کتاب مربیگری در آموزش: یک دیدگاه بین المللی

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Ashgate Publishing

نویسنده: Cedric Cullingford

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 236

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0754645770 , 9780754645771

توضیحات کتاب مربیگری در آموزش: یک دیدگاه بین المللی

منتورینگ در سال های اخیر به یک موضوع داغ در بسیاری از حوزه های حرفه ای تبدیل شده است. مهم ترین و طولانی ترین مکان تاسیس آن در آموزش و پرورش است که در حال حاضر در سراسر جهان به عنوان بخش مرکزی آموزش معلمان تاسیس شده است. تعدادی از مطالعات در مورد چگونگی انجام کار مربیگری، عمدتاً از دیدگاه تربیت معلم، انجام شده است. با این حال، این اولین انتقاد دانشگاهی گسترده از مفهوم و کاربرد آن است. نویسندگان با ارائه یک موضع انتقادی و عملی، به جنبه های تاریخی و فرهنگی مربیگری و انگیزه های پشت آن نگاه می کنند. آنها تأثیرات روی فرد را بررسی می کنند – هم مربی و هم منتی، تأثیرات روی سیستم و رویکردهای مختلف به ایده و اجرای منتورینگ. این مطالعه تطبیقی ​​مشارکت‌هایی را نشان می‌دهد که از اروپا، ایالات متحده آمریکا و خاورمیانه گرفته شده است. نویسندگان به طیف وسیعی از مطالعات تجربی مربوط به مشاوره از کشورهایی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، از جمله مطالعات موردی و تحلیل‌های رویه فعلی نگاه می‌کنند. نقطه قوت این کتاب فقط در دیدگاه بین‌المللی نیست، بلکه در روشی است که در آن موارد واقعی برای تشخیص تفاوت بین مزایای نظری بسیار تحسین‌شده‌ای که توسط سیاست‌گذاران ترویج می‌شوند و واقعیت‌ها و پیچیدگی‌های روزمره که در یک طرح کاملاً به وجود می‌آیند، تحلیل می‌شوند. وابسته به روابط شخصی


Mentoring has become a hot topic across a number of professional spheres in recent years. Its most important and longest established location is in education where it is now established across the world as a central part of teacher training. There have been a number of studies on how to make mentoring work, mostly from a teacher training perspective. However, this is the first wide-ranging academic critique of the concept and its application. Offering both a critical and a practical stance, the authors look at the historical and cultural aspects of mentoring and at the motivations behind it. They explore the effects on the individual – both mentor and mentee, the effects on the system and the different approaches to the idea and implementation of mentoring. This comparative study features contributions drawn from Europe, the USA and the Middle East. The authors look at a wide range of empirical studies of mentoring from those countries that have invested in it, including case studies and analyses of current practice. The book’s strength is not just in the international perspective it provides but in the way in which actual cases are analysed in order to detect the difference between the much vaunted theoretical advantages promoted by policy makers and the everyday realities and complexities that arise in a scheme entirely dependent on personal relationships.

دانلود کتاب «مربیگری در آموزش: یک دیدگاه بین المللی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.