کتاب الکترونیکی

کتاب بهداشت روان برای مدارس

Mental Health Handbook for Schools

دانلود کتاب Mental Health Handbook for Schools (به فارسی: کتاب بهداشت روان برای مدارس) نوشته شده توسط «Mary Atkinson – Garry Hornby»


اطلاعات کتاب کتاب بهداشت روان برای مدارس

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge/Falmer

نویسنده: Mary Atkinson – Garry Hornby

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 294

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780415208291 , 0415208297

توضیحات کتاب کتاب بهداشت روان برای مدارس

این کتاب مرجع کاربردی و در دسترس اطلاعات ارزشمندی را در مورد طیف گسترده ای از مشکلات سلامت روان که معلمان اغلب با آن مواجه هستند، ارائه می دهد. این کتاب با تکیه بر تحقیقات و تمرینات به روز در این زمینه ها، آنچه را که مدارس می توانند در چارچوب نیازهای ویژه برای کمک به دانش آموزان با این مشکلات انجام دهند، در نظر می گیرد. این به طور مفید نقش خدمات بهداشت روان در رابطه با مدارس را منعکس می کند و اینکه چگونه مدارس می توانند یک رویکرد پیشگیرانه کل مدرسه را برای مشکلات سلامت روان اتخاذ کنند.


This practical and accessible reference book provides valuable information on a comprehensive range of mental health problems with which teachers are often confronted. Drawing on up to date research and practice in these areas the book considers what schools can do, within the special needs framework, to help pupils with these problems. It usefully reflects on the role of the mental health services in relation to schools and how schools can adopt a whole-school preventative approach to mental health problems.

دانلود کتاب «کتاب بهداشت روان برای مدارس»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.