کتاب الکترونیکی

شیمی دارویی مقدمه

Medicinal Chemistry An Introduction

دانلود کتاب Medicinal Chemistry An Introduction (به فارسی: شیمی دارویی مقدمه) نوشته شده توسط «Gareth Thomas»


اطلاعات کتاب شیمی دارویی مقدمه

موضوع اصلی: بوم شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley-Interscience

نویسنده: Gareth Thomas

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 648

حجم کتاب: 9 مگابایت

کد کتاب: 0470025972 , 9780470025970 , 9780470518304

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب شیمی دارویی مقدمه

شیمی دارویی: مقدمه، ویرایش دوم مقدمه ای جامع و متعادل برای این حوزه تحقیقاتی در حال تکامل و چند رشته ای ارائه می دهد. با تکیه بر موفقیت نسخه اول، این نسخه به طور کامل بازبینی و به روز شده است تا آخرین پیشرفت ها در این زمینه را در بر گیرد.

نوشته شده به سبکی در دسترس، شیمی دارویی: مقدمه، ویرایش دوم به دقت اصول اساسی را توضیح می دهد، با فرض کمی. در راه دانش قبلی این کتاب بر اصول شیمیایی مورد استفاده برای کشف و طراحی دارو متمرکز است که در صورت لزوم، فیزیولوژی و زیست شناسی را پوشش می دهد. این با یک نمای کلی از موضوع با فصول بعدی باز می شود که موضوعات را با عمق بیشتری بررسی می کند.

از بررسی های نسخه اول:

“این شامل اطلاعات زیادی به شکل فشرده است” ANGEWANDTE CHEMIE، INTERNATIONAL EDITION

“شیمی دارویی مطمئناً متنی است که من برای دوره کارشناسی آن را برای تدریس انتخاب می‌کنم. این یک جایگاه منحصر به فرد در بازار را پر می‌کند.” بررسی های علوم فیزیک و تربیتی


Medicinal Chemistry: An Introduction, Second Edition provides a comprehensive, balanced introduction to this evolving and multidisciplinary area of research. Building on the success of the First Edition, this edition has been completely revised and updated to include the latest developments in the field.

Written in an accessible style, Medicinal Chemistry: An Introduction, Second Edition carefully explains fundamental principles, assuming little in the way of prior knowledge. The book focuses on the chemical principles used for drug discovery and design covering physiology and biology where relevant. It opens with a broad overview of the subject with subsequent chapters examining topics in greater depth.

From the reviews of the First Edition:

“It contains a wealth of information in a compact form” ANGEWANDTE CHEMIE, INTERNATIONAL EDITION

“Medicinal Chemistry is certainly a text I would chose to teach from for undergraduates. It fills a unique niche in the market place.” PHYSICAL SCIENCES AND EDUCATIONAL REVIEWS

دانلود کتاب «شیمی دارویی مقدمه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.