کتاب الکترونیکی

جزوه مهندسی مکانیک

Mechanical Engineer's Handbook

دانلود کتاب Mechanical Engineer’s Handbook (به فارسی: جزوه مهندسی مکانیک) نوشته شده توسط «Marghitu D.B. – Irwin J.D. (ed.)»


اطلاعات کتاب جزوه مهندسی مکانیک

موضوع اصلی: مکانیک

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Marghitu D.B. – Irwin J.D. (ed.)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 878

حجم کتاب: 12 مگابایت

کد کتاب: 0-12-471370-X

توضیحات کتاب جزوه مهندسی مکانیک

کتاب راهنمای مهندس مکانیک به طور خاص برای رفع نیاز مهندسان مکانیک و دانشجویان مهندسی مکانیک در سراسر جهان توسعه و نوشته شده است. با بیش از 1000 صفحه، 550 تصویر، و 26 جدول، کتاب راهنمای مهندس مکانیک بسیار جامع، در عین حال مقرون به صرفه، فشرده و بادوام است. این هندبوک تمام حوزه‌های اصلی مهندسی مکانیک را با پوشش مختصر تعاریف، فرمول‌ها، مثال‌ها، تئوری، اثبات‌ها و توضیحات همه حوزه‌های موضوعی اصلی پوشش می‌دهد. این کتاب یک همراه ضروری و کاربردی برای همه دانشجویان مهندسی مکانیک با پوشش اصلی تقریباً تمام دروس مربوطه است. همچنین، هر کسی که برای امتحانات مجوز مهندسی آماده می شود، این کتاب راهنما را یک کمک ارزشمند خواهد یافت. تکنیک های تحلیلی مفید ابزارهای قدرتمندی را برای طراحی مکانیک در اختیار دانشجو و مهندس شاغل قرار می دهد. این کتاب به گونه ای طراحی شده است که یک مرجع قابل حمل با عمق پوششی باشد که در «کتاب های جیبی» فرمول ها و تعاریف یافت نمی شود و بدون پرگویی، قیمت بالا و بیش از حد. اندازه کتاب های راهنمای دایره المعارف بزرگ. اگر یک مهندس نیاز به یک مرجع سریع برای مجموعه گسترده ای از اطلاعات دارد، اما کتابخانه کاملی از کتاب های درسی ندارد یا نمی خواهد زمان و تلاش اضافی لازم را برای جستجو و حمل یک کتاب راهنمای شش پوندی صرف کند، این کتاب برای اوست. * تمام حوزه های اصلی مهندسی مکانیک را با پوشش مختصر تعاریف، فرمول ها، مثال ها، تئوری، اثبات ها و توضیحات همه حوزه های موضوعی اصلی پوشش می دهد * دارای بیش از 1000 صفحه، 550 تصویر، و 26 جدول * جامع، در عین حال مقرون به صرفه، فشرده، و بادوام با صحافی قوی «انعطاف پذیر»* دارای یک «احساس» واقعی در اندازه و طراحی کتابچه راهنما با جلد تمام رنگی، نمایه انگشت شست، ارجاعات متقابل و کاغذهای انتهایی چاپی مفید است.


The Mechanical Engineer’s Handbook was developed and written specifically to fill a need for mechanical engineers and mechanical engineering students throughout the world. With over 1000 pages, 550 illustrations, and 26 tables the Mechanical Engineer’s Handbook is very comprehensive, yet affordable, compact, and durable. The Handbook covers all major areas of mechanical engineering with succinct coverage of the definitions, formulas, examples, theory, proofs, and explanations of all principle subject areas. The Handbook is an essential, practical companion for all mechanical engineering students with core coverage of nearly all relevant courses included. Also, anyone preparing for the engineering licensing examinations will find this handbook to be an invaluable aid. Useful analytical techniques provide the student and practicing engineer with powerful tools for mechanical design.This book is designed to be a portable reference with a depth of coverage not found in “pocketbooks” of formulas and definitions and without the verbosity, high price, and excessive size of the huge encyclopedic handbooks. If an engineer needs a quick reference for a wide array of information, yet does not have a full library of textbooks or does not want to spend the extra time and effort necessary to search and carry a six pound handbook, this book is for them.* Covers all major areas of mechanical engineering with succinct coverage of the definitions, formulae, examples, theory, proofs and explanations of all principle subject areas* Boasts over 1000 pages, 550 illustrations, and 26 tables* Is comprehensive, yet affordable, compact, and durable with strong ‘flexible’ binding* Possesses a true handbook ‘feel’ in size and design with a full colour cover, thumb index, cross-references and useful printed endpapers”

دانلود کتاب «جزوه مهندسی مکانیک»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.