کتاب الکترونیکی

راندمان مکانیکی موتورهای حرارتی

Mechanical Efficiency of Heat Engines

دانلود کتاب Mechanical Efficiency of Heat Engines (به فارسی: راندمان مکانیکی موتورهای حرارتی) نوشته شده توسط «James R. Senft»


اطلاعات کتاب راندمان مکانیکی موتورهای حرارتی

موضوع اصلی: انرژی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: James R. Senft

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 189

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0521868807 , 9780521868808 , 9780511335389

توضیحات کتاب راندمان مکانیکی موتورهای حرارتی

این کتاب در سال 2007 یک تجزیه و تحلیل کمی مفهومی و پایه و همچنین تئوری بازده مکانیکی موتورهای حرارتی را ارائه می‌کند که سطحی از ایده‌آل بودن و عمومیت سازگار با درمان بازده حرارتی در ترمودینامیک کلاسیک است. این بازده نتایج باربری گسترده ای در مورد تبدیل چرخه ای کلی گرما به انرژی مکانیکی قابل استفاده دارد. این کار محدودیت‌های ذاتی را در عملکرد کلی موتورهای حرارتی متقابل نشان می‌دهد. این تئوری اثرات کلی پارامترهایی مانند نسبت تراکم و فشار خارجی یا بافر را بر خروجی موتور توصیف می کند. همچنین توضیحات منطقی در مورد ویژگی های عملیاتی خاص مانند نحوه عملکرد موتورها در هنگام سوپرشارژ یا تحت فشار ارائه می دهد. نتایج همچنین پیکربندی‌های هندسی بهینه را برای موتورهایی که در رژیم‌های مختلف از همدما تا آدیاباتیک کار می‌کنند شناسایی می‌کنند و برای پوشش موتورهای چند فضای کاری و پمپ‌های حرارتی گسترش می‌یابند. انتقال حرارت محدود به دلیل اثرات زمان محدود نیز در کار گنجانده شده است.


This 2007 book presents a developed general conceptual and basic quantitative analysis as well as the theory of mechanical efficiency of heat engines that a level of ideality and generality compatible with the treatment given to thermal efficiency in classical thermodynamics. This yields broad bearing results concerning the overall cyclic conversion of heat into usable mechanical energy. The work reveals intrinsic limits on the overall performance of reciprocating heat engines. The theory describes the general effects of parameters such as compression ratio and external or buffer pressure on engine output. It also provides rational explanations of certain operational characteristics such as how engines generally behave when supercharged or pressurized. The results also identify optimum geometric configurations for engines operating in various regimes from isothermal to adiabatic and are extended to cover multi-workspace engines and heat pumps. Limited heat transfer due to finite-time effects have also been incorporated into the work.

دانلود کتاب «راندمان مکانیکی موتورهای حرارتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.