دانلود کتاب Matchmaking in Electronic Markets: An Agent-Based Approach towards Matchmaking in Electronic Negotiations (به فارسی: همسان سازی در بازارهای الکترونیکی: رویکردی مبتنی بر عامل در جهت همسان سازی در مذاکرات الکترونیکی) نوشته شده توسط «Daniel J. Veit (auth.)»
اطلاعات کتاب همسان سازی در بازارهای الکترونیکی: رویکردی مبتنی بر عامل در جهت همسان سازی در مذاکرات الکترونیکی
موضوع اصلی: تجارت الکترونیک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
نویسنده: Daniel J. Veit (auth.)
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 180
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 3540205004 , 9783540205005
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب همسان سازی در بازارهای الکترونیکی: رویکردی مبتنی بر عامل در جهت همسان سازی در مذاکرات الکترونیکی
مذاکرات الکترونیکی مربوط به معاملات بر اساس رسانه های الکترونیکی مانند اینترنت است. پلتفرم هایی برای کمک به شرکت کنندگان در بازارهای الکترونیکی در مرحله توافق ایجاد شده است. فعالیت کلیدی در این مورد تطبیق پیشنهادها و درخواستها است که برای آن به رتبهبندی گزینههای جایگزین نیاز داریم. در این کتاب نویسنده چارچوبی را تعریف میکند که در آن میتوان رتبهبندی را برای به دست آوردن یک تصمیم بهینه برای یک معامله مورد نظر ایجاد کرد – به این فرآیند Matchmaking میگویند.
نویسنده یک چارچوب کلی برای همسان سازی چند بعدی، چند ویژگی، پیاده سازی و تحلیل آن معرفی می کند. کلی بودن رویکرد نویسنده به این معنی است که پیادهسازی، که بهعنوان یک سیستم چند عاملی تحقق مییابد، میتواند هم نمایندگیهای ارائهدهنده و هم درخواستکننده را نشان دهد و چارچوب را میتوان برای طیف وسیعی از برنامهها اعمال کرد. موارد استفاده در این کتاب از حوزه منابع انسانی مشتق شدهاند، و بنابراین شامل همسانسازی بسیار پیچیدهای است.
ارائه نویسنده کامل و مستقل است. او تعاریفی از اصطلاحات مربوط به کسب و کار و علوم کامپیوتر و توضیحات مفصلی در مورد ابزارهای ریاضی اساسی و پیاده سازی نرم افزار ارائه می دهد.
Electronic negotiations concern transactions on the basis of electronic media, such as the Internet. Platforms have been developed to aid participants in electronic markets during the agreement phase. The key activity in this is the matching of offers and requests, for which we need a ranking of the alternatives. In this book the author defines a framework in which a ranking can be generated in order to acquire an optimal decision for a desired transaction – this process is called matchmaking.
The author introduces a generic framework for multidimensional, multiattribute matchmaking, its implementation, and an analysis of it. The genericity of the author’s approach means that the implementation, realized as a multiagent system, can represent both offering and requesting agents, and the framework can be applied to a huge variety of applications. The use cases in the book are derived from the human resources domain, and thus involve quite complex matchmaking.
The author’s presentation is thorough and self-contained. He provides definitions of the relevant business and computer science terms, and detailed explanations of the underlying mathematical tools and software implementations.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.