دانلود کتاب Marketing To The Social Web (به فارسی: بازاریابی در وب اجتماعی) نوشته شده توسط «Larry Weber»
اطلاعات کتاب بازاریابی در وب اجتماعی
موضوع اصلی: شبکه: اینترنت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Larry Weber
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 267
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780470410974 , 0470410973
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب بازاریابی در وب اجتماعی
نسخه دوم به روز شده و توسعه یافته راهنمای محبوب رسانه های اجتماعی برای جامعه تجاری
بازاریابان باید به دنبال راههای جدید برای یافتن مشتریان و برقراری ارتباط با آنها، به جای آنها، به وب بگردند. از فیسبوک و یوتیوب گرفته تا وبلاگها و توییتر، رسانههای اجتماعی در اینترنت امیدوارکنندهترین راه جدید برای دستیابی به مشتریان هستند. بازاریابی در وب اجتماعی، نسخه دوم به بازاریابان و شرکتهایشان کمک میکند تا درک کنند که چگونه مشتریان را جذب کنند، جوامع مشتری بسازند، و سود را در زمان سردرگمی بازاریابی به حداکثر برسانند. نویسنده و استاد رسانه های اجتماعی لری وبر ابزارها و پلتفرم های جدید موجود را توصیف می کند و به شما نشان می دهد که چگونه آنها را برای مشاهده نتایج و رشد فوری به کار ببرید.
به جای پخش پیام برای مخاطبان، بازاریابهای باهوش باید مشارکت در شبکههای اجتماعی را تشویق کنند که مردم میخواهند به آن تعلق داشته باشند، جایی که گفتگو با مشتریان و بین مشتریان میتواند شکوفا شود. در سایت های شبکه مانند مای اسپیس، فیس بوک، و حتی فلیکر، انجمن های عالی برای این گفتگو هستند. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه از این رسانه جدید بهره ببرید.
علاوه بر ابزارها و تاکتیکهایی که بازاریابی در وب اجتماعی را به یک موفقیت مهم در میان بازاریابان تبدیل کرد، این ویرایش دوم شامل سه فصل کاملاً جدید است که تغییرات اخیر در این زمینه را پوشش میدهد. این فصلهای جدید توضیح میدهند که چگونه فیسبوک از کسب و کار خود درآمدزایی میکند و روزی از گوگل پیشی میگیرد. چگونه شرکت ها می توانند تأثیر و اثربخشی کمپین های رسانه های اجتماعی خود را اندازه گیری کنند. و اینکه چگونه بازاریابی در رسانه های اجتماعی موبایلی در آینده نزدیک به یک عمل موثر تبدیل خواهد شد.
بازاریابی باید به شکلها، رسانهها و مدلهای جدید دست پیدا کند. بازاریابی در وب اجتماعی، نسخه دوم فرصتی استثنایی برای استفاده از این ابزارها و مدل های جدید برای دستیابی به بازارهای جدید، حتی در محیط رسانه ای پراکنده امروزی، ارائه می دهد.
لری وبر سه دهه گذشته را صرف ساخت شرکت های ارتباطات جهانی، از جمله Weber Shandwick Worldwide و W2 Group کرده است. او همچنین بنیانگذار و رئیس بورس نوآوری و فناوری ماساچوست، بزرگترین انجمن حامیان تعاملی کشور است.
Marketers must look to the Web for new ways of finding customers and communicating with them, rather than at them. From Facebook and YouTube to blogs and Twitter-ing, social media on the Internet is the most promising new way to reach customers. Marketing to the Social Web, Second Edition helps marketers and their companies understand how to engage customers, build customer communities, and maximize profits in a time of marketing confusion. Author and social media guru Larry Weber describes newly available tools and platforms, and shows you how to apply them to see immediate results and growth.
Rather than broadcast messages to audiences, savvy marketers should encourage participation in social networks to which people want to belong, where dialogue with customers, and between customers, can flourish. in Networking sites like MySpace, Facebook, and even Flickr are the perfect forums for this dialog; this book shows you how to tap into this new media.
In addition to the tools and tactics that made Marketing to the Social Web a critical hit among marketers, this second edition includes three entirely new chapters that cover recent changes in the field. These new chapters describe how Facebook will monetize its business and one day surpass Google; how companies can measure the influence and effectiveness of their social media campaigns; and how marketing to mobile social media will grow into an effective practice in the near future.
Marketing must reach out into new forms, media, and models. Marketing to the Social Web, Second Edition presents an exceptional opportunity to use these new tools and models to reach new markets, even in today’s fragmented media environment.
Larry Weber has spent the last three decades building global communications companies, including Weber Shandwick Worldwide and the W2 Group. He is also the founder and Chairman of the Massachusetts Innovation and Technology Exchange, the nation’s largest interactive advocate association.
دانلود کتاب «بازاریابی در وب اجتماعی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.