دانلود کتاب Marketing to the Campus Crowd: Everything You Need to Know to Capture the $200 Billion College Market (به فارسی: بازاریابی برای جمعیت دانشگاه: هر آنچه که برای به دست آوردن بازار 200 میلیارد دلاری کالج باید بدانید) نوشته شده توسط «David Morrison»
اطلاعات کتاب بازاریابی برای جمعیت دانشگاه: هر آنچه که برای به دست آوردن بازار 200 میلیارد دلاری کالج باید بدانید
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kaplan Business
نویسنده: David Morrison
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 272
حجم کتاب: 5 مگابایت
کد کتاب: 0793186005 , 9780793186006
نوبت چاپ: illustrated edition
توضیحات کتاب بازاریابی برای جمعیت دانشگاه: هر آنچه که برای به دست آوردن بازار 200 میلیارد دلاری کالج باید بدانید
دیوید ا. موریسون، بنیانگذار و رئیس شرکت TWENTYSOMETHING№ў، یک متخصص بین المللی تحسین شده و پیشگام در مشاوره بزرگسالان جوان است. در این کتاب پیشگامانه، موریسون بینش بینظیر خود را در مورد یکی از مهمترین زیرمجموعههای جمعیتی مصرفکننده 15 تا 34 ساله به اشتراک میگذارد: بازار کالج بسیار آرزومند و در عین حال فوقالعاده گریزان.
بازاریابی برای جمعیت دانشگاه به عنوان “کتاب مقدس” انکارناپذیر برای بازاریابان دانشگاهی مورد استقبال قرار گرفته است. چه یک بازاریاب باتجربه دانشگاهی باشید و چه در این زمینه تازه کار، این کار منبع قطعی جهان برای بازاریابان، تبلیغکنندگان، مروجین، کارآفرینان، خریداران نهادی، طراحان و سایر تصمیمگیرندگان کلیدی است. اگر مسئولیتهای شما شامل بازار جوانان/جوانان میشود، این کتاب باید ثابتی دائمی روی میز شما باشد.
بیاموزید که چگونه هنگام هدف قرار دادن جمعیت گریزان و در عین حال بسیار مطلوب دانشگاه، ابتکارات خود را در داخل و خارج از دانشگاه به حداکثر برسانید. خواندن این کتاب هوشمندانه و شوخآمیز برای هر مدیر کسبوکاری که علاقهمند به کسب حداکثر سود و اجتناب از اشتباهات پرهزینه است ضروری است. ویژگیهای بازاریابی برای جمعیت پردیس:
– مطالعات موردی ارزشمند در صنایع و مدلهای تجاری متعدد – تفسیر بیش از 22 کانال رسانهای و تبلیغاتی پیشرو – آمار و نمودارهای کلیدی – نمونههای تبلیغاتی گسترده – دادههای پرطرفدار (روندهای نوظهور و آینده پیشبینیها) – بینشهای بینظیر و توصیههای استراتژیک
این کتاب «باید داشته باشید» همچنین نگاهی انتقادی به بازارهای قبل و بعد از دانشگاه و همچنین دروازهبانان، تأثیرگذاران کلیدی و خریداران نهادی دارد.
بهترین مطالعات موردی در کلاس توسط: American Express، American Management Association، America West، Car and Driver، Cingular Wireless، City of Philadelphia، The College Board، DaimlerChrysler، DeVito/Verdi (eCampus.com) ارائه شده است. ، دومینو، فایننشال تایمز، جنرال موتورز، IBM، ایکیا، کاپلان، میسی، مسترکارت، مک کان اریکسون، مک دونالد، NCAA، نستل، دانشگاه نیویورک، نوتردام، ایالت پن، پپسی کولا، نیروی دریایی ایالات متحده، دانشگاه Phoenix ، Upromise، Vespa، دانشگاه ویلانوا، ویزا، Westinghouse و موارد دیگر!
این کتاب را بخرید و ببینید که چرا واشنگتن پست از دیوید موریسون، نویسنده بازاریابی به جمعیت پردیس، به عنوان یکی از افراد خودی بازاریابی کامل یاد می کند.
Marketing to the Campus Crowd has been universally hailed as the irrefutable ”bible” for college marketers. Whether you’re an experienced campus marketer or new to the field, this work represents the world’s definitive resource for savvy marketers, advertisers, promoters, entrepreneurs, institutional buyers, designers, and other key decision-makers. If your responsibilities include the youth/young adult market, this book should be a permanent fixture on your desk.
Learn how to maximize your on- and off-campus initiatives when targeting the elusive, yet highly desirable, campus crowd. This intelligent, witty book is essential reading for any business executive interested in generating maximum returns and avoiding costly mistakes. Marketing to the Campus Crowd features:
– Invaluable case studies across numerous industries and business models – Commentary on over 22 leading media and promotional channels – Key statistics & charts – Extensive advertising examples – Trending data (emerging trends and future predictions) – Unparalleled insights and strategic recommendations
This ”must have” book also takes a critical look at the pre- and post-college markets as well as gatekeepers, key influencers, and institutional buyers.
Best in Classв„ў case studies have been provided by: American Express, American Management Association, America West, Car and Driver, Cingular Wireless, City of Philadelphia, The College Board, DaimlerChrysler, DeVito/ Verdi (eCampus.com), Domino’s, Financial Times, General Motors, IBM, Ikea, Kaplan, Macy’s, MasterCard, McCann-Erickson, McDonald’s, NCAA, NestlГ©, New York University, Notre Dame, Penn State, Pepsi-Cola, U.S. Navy, University of Phoenix, Upromise, Vespa, Villanova University, Visa, Westinghouse, and more!
Buy this book and see why the The Washington Post hails David Morrison, author of Marketing to the Campus Crowd , as the consummate marketing insider .
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.