دانلود کتاب Marketing Thought: Tools, Tactics and Strategies that Drive Results (به فارسی: تفکر بازاریابی: ابزارها، تاکتیکها و استراتژیهایی که منجر به نتایج میشوند) نوشته شده توسط «Alex Littlewood»
اطلاعات کتاب تفکر بازاریابی: ابزارها، تاکتیکها و استراتژیهایی که منجر به نتایج میشوند
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Happy About
نویسنده: Alex Littlewood
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 129
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9781600050893 , 1600050891
توضیحات کتاب تفکر بازاریابی: ابزارها، تاکتیکها و استراتژیهایی که منجر به نتایج میشوند
ایده بزرگ بعدی برای تغییر چهره بازاریابی چیست؟ بازاریابی همه چیز در مورد برآوردن نیازها و خواسته های مشتری است. در حالی که این بیانیه یک حقیقت اساسی باقی می ماند، واقعیت این است که تمرکز و جهت فعالیت های بازاریابی همیشه با زمان، فضای اجتماعی-سیاسی و فرهنگ رایج تغییر کرده است.
محتوای این کتاب با این فرض ایجاد شده است که نوآوری های انقلابی با ایده ای آغاز می شود که به چالش یا مجموعه ای از چالش ها می پردازد که امروز با آن روبرو هستیم. این برنامه بر مفاهیم سطح بالایی تمرکز دارد که می توانند برای تسریع و افزایش استفاده از ابزارها، تاکتیک ها و استراتژی هایی که منجر به نتایج می شوند فیلتر شوند. این صفحات به شما نشان می دهند که چگونه برخی از درخشان ترین ستاره های بازاریابی به دنبال تعریف ایده بزرگ بعدی هستند که چهره صنعت را تغییر می دهد. همچنین در مورد نقش متخصصان بازاریابی پویا که در تحقق این ایده ها مشارکت دارند، بینشی به دست خواهید آورد.
نظرات سخنرانان اصلی گای کاوازاکی و اندی سرنوویتز را بخوانید
The content of this book was developed on the premise that revolutionary innovations begin with an idea that addresses a challenge, or a set of challenges, that we face today. It focuses on high-level concepts that can be filtered down to accelerate and enhance the use of tools, tactics, and strategies that drive results. These pages show you how some of marketing’s brightest stars seek to define the next big idea that will change the face of the industry. You will also gain insight into the role of dynamic marketing professionals who contribute to bringing these ideas to life.
Read the comments from Keynote Speakers Guy Kawasaki and Andy Sernovitz
دانلود کتاب «تفکر بازاریابی: ابزارها، تاکتیکها و استراتژیهایی که منجر به نتایج میشوند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.