کتاب الکترونیکی

استراتژی بازاریابی،

Marketing Strategy,

دانلود کتاب Marketing Strategy, (به فارسی: استراتژی بازاریابی،) نوشته شده توسط «Paul Fifield»


اطلاعات کتاب استراتژی بازاریابی،

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Paul Fifield

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 329

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0750656751 , 9780750656757 , 9780080560717

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب استراتژی بازاریابی،

ویرایش سوم این کتاب تثبیت شده، خواننده را در جریان برنامه‌ریزی و اجرای بازاریابی، با آخرین استفاده از فناوری جدید به‌روز می‌کند و یک مدل استراتژی جدید (اسکورپیو) را در هسته کتاب راه‌اندازی می‌کند. مانند نسخه‌های قبلی، «استراتژی بازاریابی» سردرگمی و اصطلاحات اصطلاحی را که باید یکی از ساده‌ترین حوزه‌های تجارت مدرن باشد را از بین می‌برد. این کتاب با حفظ تمرکز واضح بر روابط بین افراد به عنوان مبنای بازاریابی، تحلیلی از نقش محوری بازاریابی در فرآیند استراتژی کسب و کار ارائه می دهد. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توان: * یک استراتژی تجاری را ایجاد کرد * یک استراتژی بازاریابی را طراحی کرد * یک استراتژی بازاریابی را پیاده‌سازی کرد. این کتاب برای متخصصان بازاریابی، مدیران کل و دانشجویان، تعادل خوبی بین تئوری صحیح و دانش عملی در یک محیط رقابتی فزاینده فراهم می‌کند. یکسان * سردرگمی و اصطلاحاتی را که در اطراف آنچه باید یکی از ساده ترین حوزه های کسب و کار مدرن باشد از بین می برد * تمرکز واضحی بر روابط بین افراد به عنوان مبنای بازاریابی حفظ می کند * تجزیه و تحلیل نقش محوری بازاریابی در استراتژی کسب و کار را ارائه می دهد. روند


The third edition of this established book brings the reader up to date with the latest repurcussions of new technology upon marketing planning and implementation, and launches a new strategy model (SCORPIO) at the core of the book. As in previous editions, ‘Marketing Strategy’ strips away the confusion and jargon that surround what ought to be one of the most straightforward areas of modern business. Retaining a clear focus on the relationships between people as the basis of marketing, the book offers analysis of the pivotal role of marketing in the business strategy process. It shows how to: * develop a business strategy * devise a marketing strategy * implement a marketing strategy Providing a good balance between sound theory and practical know-how in an increasingly competitive environment, the book is indispensable for marketing practitioners, general managers and students alike. * Strips away the confusion and jargon that surround what ought to be one of the most straightforward areas of modern business * Retains a clear focus on the relationships between people as the basis of marketing * Offers analysis of the pivotal role of marketing in the business strategy process

دانلود کتاب «استراتژی بازاریابی،»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.