دانلود کتاب Marketing Insights from A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know (به فارسی: بینش بازاریابی از A تا Z: 80 مفهومی که هر مدیری باید بداند) نوشته شده توسط «Philip Kotler»
اطلاعات کتاب بینش بازاریابی از A تا Z: 80 مفهومی که هر مدیری باید بداند
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Philip Kotler
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 225
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0471268674 , 9780471268673
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بینش بازاریابی از A تا Z: 80 مفهومی که هر مدیری باید بداند
چیزی که بیش از همه در این کتاب مرا تحت تأثیر قرار داد این بود که چگونه کاتلر توانست تنها در دو یا سه صفحه به تفصیل در مورد موضوعات کلیدی بازاریابی صحبت کند. من متون بسیار بزرگتری را در کتابهای دیگر، در مورد موضوعات مشابه، قرمز کردم، و آنها اطلاعات بیشتری نسبت به این کتاب کاتلر به من ندادند. برای هر کسی که نیاز به آشنایی با اصول بازاریابی دارد و زمانی برای خواندن کتاب های 600 صفحه ای ندارد، ضروری است.
دانلود کتاب «بینش بازاریابی از A تا Z: 80 مفهومی که هر مدیری باید بداند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.