کتاب الکترونیکی

بینش بازاریابی از A تا Z: 80 مفهومی که هر مدیری باید بداند

Marketing Insights from A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know

دانلود کتاب Marketing Insights from A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know (به فارسی: بینش بازاریابی از A تا Z: 80 مفهومی که هر مدیری باید بداند) نوشته شده توسط «Philip Kotler»


اطلاعات کتاب بینش بازاریابی از A تا Z: 80 مفهومی که هر مدیری باید بداند

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Philip Kotler

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 225

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0471268674 , 9780471268673

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بینش بازاریابی از A تا Z: 80 مفهومی که هر مدیری باید بداند

چیزی که بیش از همه در این کتاب مرا تحت تأثیر قرار داد این بود که چگونه کاتلر توانست تنها در دو یا سه صفحه به تفصیل در مورد موضوعات کلیدی بازاریابی صحبت کند. من متون بسیار بزرگتری را در کتابهای دیگر، در مورد موضوعات مشابه، قرمز کردم، و آنها اطلاعات بیشتری نسبت به این کتاب کاتلر به من ندادند. برای هر کسی که نیاز به آشنایی با اصول بازاریابی دارد و زمانی برای خواندن کتاب های 600 صفحه ای ندارد، ضروری است.


What impressed me the most in this book was how Kotler was able to speak in detail about key marketing subjects in only two or three pages. I red much bigger texts in other books, about the same subjects, and they didn’t gave me more information than this Kotler’s book. It’s a must have for anyone that needs to get familiar with Marketing principles and don’t have time to read 600 pages books.

دانلود کتاب «بینش بازاریابی از A تا Z: 80 مفهومی که هر مدیری باید بداند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.