کتاب الکترونیکی

گرافیتی بازاریابی: نمایی از خیابان

Marketing Graffiti: The View From the Street

دانلود کتاب Marketing Graffiti: The View From the Street (به فارسی: گرافیتی بازاریابی: نمایی از خیابان) نوشته شده توسط «Michael Saren»


اطلاعات کتاب گرافیتی بازاریابی: نمایی از خیابان

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Michael Saren

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 305

حجم کتاب: 13 مگابایت

کد کتاب: 0750656972 , 9780750656979 , 9781429412803

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب گرافیتی بازاریابی: نمایی از خیابان

سارن با رد ساختارهای مدیریتی که معمولاً بر موضوع تحمیل می شود، بازاریابی را از منظر شخصیت محوری در فرآیند توضیح می دهد: مصرف کننده. او خوانندگان را به‌عنوان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان فعال بازاریابی خطاب می‌کند، و بنابراین از قبل به خوبی مجهز شده‌اند تا از منطق و عمل پشت این فرآیند قدردانی کنند. سارن با بررسی انتقادی طیف گسترده ای از محصولات، مشاغل، فناوری ها، اطلاعات، خدمات، تبلیغات، بسته بندی و نام تجاری، از تصاویر و پدیده های روزمره برای ترسیم مبانی مفهومی بازاریابی در زمینه اجتماعی و فرهنگی خود استفاده می کند که همه ما تجربه می کنیم. با اتخاذ این رویکرد جایگزین – پیوند دادن مفاهیم انتزاعی به دنیای روزمره که خواننده از قبل می داند – گرافیتی بازاریابی بازاریابی را همانطور که مصرف کنندگان آن را تجربه می کنند، به عنوان شرکت کنندگان فعال در آن توضیح می دهد که تنوع در موضوع بریکولاژ یعنی بازاریابی را منعکس می کند. * با استفاده از تجربیات روزمره ما برای توضیح و روشن کردن مفاهیم کلیدی، ماهیت بازاریابی را تشریح می کند. * جایگزینی برای رویکردهای مفهومی سنگین و متمرکز بر مدیریت اکثر متون بازاریابی ارائه می دهد. * به عنوان یک مقدمه قدرتمند برای بازاریابی برای دانشجویان یا تازه واردان، یا یک راهنمای فکری و چالش برانگیز برای بازاریابان با تجربه عمل می کند.


Rejecting the managerially-driven structures normally imposed on the subject, Saren explains marketing from the perspective of the pivotal figure in the process: the consumer. He addresses readers as active consumers and producers of marketing, and therefore already well-equipped to appreciate the rationale and practice behind the process. Critically examining the wide range of products, businesses, technologies, information, services, ads, packaging and branding, Saren utilizes everyday images and phenomena to draw out the conceptual foundations of marketing in its social and cultural context that we all experience. By taking this alternative approach – linking the abstract concepts to the everyday world the reader already knows -Marketing Graffiti explains marketing as consumers experience it, as active participants in it reflecting the variety in the bricollage subject that is marketing. * Outlines the essence of marketing by drawing on our everyday experiences to explain and illuminate key concepts. * Offers an alternative to the concept-heavy, managerially-focused approaches of most marketing texts. * Functions as a powerful introduction to marketing for students or newcomers, or a thought-provoking and challenging guide for experienced marketers.

دانلود کتاب «گرافیتی بازاریابی: نمایی از خیابان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.