دانلود کتاب Marketing Graffiti: The View From the Street (به فارسی: گرافیتی بازاریابی: نمایی از خیابان) نوشته شده توسط «Michael Saren»
اطلاعات کتاب گرافیتی بازاریابی: نمایی از خیابان
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Butterworth-Heinemann
نویسنده: Michael Saren
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 305
حجم کتاب: 13 مگابایت
کد کتاب: 0750656972 , 9780750656979 , 9781429412803
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب گرافیتی بازاریابی: نمایی از خیابان
سارن با رد ساختارهای مدیریتی که معمولاً بر موضوع تحمیل می شود، بازاریابی را از منظر شخصیت محوری در فرآیند توضیح می دهد: مصرف کننده. او خوانندگان را بهعنوان مصرفکنندگان و تولیدکنندگان فعال بازاریابی خطاب میکند، و بنابراین از قبل به خوبی مجهز شدهاند تا از منطق و عمل پشت این فرآیند قدردانی کنند. سارن با بررسی انتقادی طیف گسترده ای از محصولات، مشاغل، فناوری ها، اطلاعات، خدمات، تبلیغات، بسته بندی و نام تجاری، از تصاویر و پدیده های روزمره برای ترسیم مبانی مفهومی بازاریابی در زمینه اجتماعی و فرهنگی خود استفاده می کند که همه ما تجربه می کنیم. با اتخاذ این رویکرد جایگزین – پیوند دادن مفاهیم انتزاعی به دنیای روزمره که خواننده از قبل می داند – گرافیتی بازاریابی بازاریابی را همانطور که مصرف کنندگان آن را تجربه می کنند، به عنوان شرکت کنندگان فعال در آن توضیح می دهد که تنوع در موضوع بریکولاژ یعنی بازاریابی را منعکس می کند. * با استفاده از تجربیات روزمره ما برای توضیح و روشن کردن مفاهیم کلیدی، ماهیت بازاریابی را تشریح می کند. * جایگزینی برای رویکردهای مفهومی سنگین و متمرکز بر مدیریت اکثر متون بازاریابی ارائه می دهد. * به عنوان یک مقدمه قدرتمند برای بازاریابی برای دانشجویان یا تازه واردان، یا یک راهنمای فکری و چالش برانگیز برای بازاریابان با تجربه عمل می کند.
دانلود کتاب «گرافیتی بازاریابی: نمایی از خیابان»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)