کتاب الکترونیکی

توسعه کمپین بازاریابی: آنچه مدیران بازاریابی باید در مورد معماری کمپین های بازاریابی یکپارچه جهانی بدانند

Marketing Campaign Development: What Marketing Executives Need to Know About Architecting Global Integrated Marketing Campaigns

دانلود کتاب Marketing Campaign Development: What Marketing Executives Need to Know About Architecting Global Integrated Marketing Campaigns (به فارسی: توسعه کمپین بازاریابی: آنچه مدیران بازاریابی باید در مورد معماری کمپین های بازاریابی یکپارچه جهانی بدانند) نوشته شده توسط «Mike Gospe»


اطلاعات کتاب توسعه کمپین بازاریابی: آنچه مدیران بازاریابی باید در مورد معماری کمپین های بازاریابی یکپارچه جهانی بدانند

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Happy About

نویسنده: Mike Gospe

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 177

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9781600050770 , 1600050778

توضیحات کتاب توسعه کمپین بازاریابی: آنچه مدیران بازاریابی باید در مورد معماری کمپین های بازاریابی یکپارچه جهانی بدانند

این کتاب یک کتاب عملی و عملی «چگونه» است که برای عملیات بازاریابی پیشرفته، رهبران بازاریابی منطقه ای و شرکتی در هر سطح طراحی شده است. این کتاب منحصر به فرد شما را گام به گام در فرآیند منضبط و در عین حال عملی طراحی برنامه های ارتباطات بازاریابی واقعاً یکپارچه که کار می کنند، راهنمایی می کند. در آن، نسخه‌ای را برای ایجاد یک فرآیند توسعه کمپین موفق و تکرارپذیر، شامل الگوهای لازم و تکنیک‌های مفید و کاربردی پر می‌کنید.

این کتاب راهنمای شماست که به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید تلاش‌های بازاریابی خود را بهینه کنید و به بازدهی حتی بیشتر از سرمایه‌گذاری بازاریابی خود برسید.

در حالی که بسیاری از ما یک کمپین بازاریابی خوب و فکر شده را وقتی می بینیم که یکی از آنها را می بینیم، حقیقت اصلی در مورد توسعه کمپین بازاریابی در سطح جهانی این است که گفتن آن آسان است، اما انجام آن سخت است. انجام این کار سخت است زیرا همه ما دوست داریم از راه های میانبر استفاده کنیم. من اغلب این ناله را می شنوم: “من بیش از حد کار کرده ام، وقت ندارم استراتژیک فکر کنم” یا “برنامه ریزی بیش از حد ارزیابی شده است.” من فقط باید این پروژه ها را انجام دهم.» در نتیجه، ما از راه های میانبر مانند «آماده، آتش، هدف» استفاده می کنیم. عدم برنامه ریزی مسیر لغزنده ای است که منجر به بازاریابی بیهوده می شود. سپس یک روز از دفتر گوشه تماس می گیریم تا بیایم و توضیح دهیم که چرا تلاش های بازاریابی ما نتایج مطلوب را به همراه نداشته است.

خوشبختانه، طراحی کمپین های در سطح جهانی برای هر تیم بازاریابی قابل دستیابی است. بازاریابی موفق مستلزم پیروی از یک رویکرد منضبط و سیستماتیک برای کار متقابل و بین منطقه‌ای به منظور اولویت‌بندی اهداف بازاریابی، طراحی یک استراتژی بازاریابی و اجرای برنامه است.


This book is a practical, pragmatic ”how to” book designed for hi-tech marketing operations, regional, and corporate marketing leaders at every level. This unique book takes you step-by-step through the disciplined, yet practical, process of architecting truly integrated marketing communications plans that work. In it, you fill find a prescription for building a successful, repeatable campaign development process, including the necessary templates and helpful, practical techniques.

This book is your guide that will show you how you can optimize your marketing efforts and achieve an even greater return on your marketing investment.

While many of us will recognize a good, well-thought-out marketing campaign when we see one, the single, basic truth about world-class marketing campaign development is that it is easy to say, but hard to do. It is hard to do because we all like to take short-cuts. I hear the lament all too often: ”I’m over-worked don’t have the time to think strategically” or ”Planning is overrated. I just need to get these projects done.” As a result, we take short-cuts like ”ready, fire, aim.” Lack of planning is the slippery slope that leads to wasteful marketing. Then one day we get the call from the corner office to come and explain why our marketing efforts did not produce the desired results.

Luckily, architecting world-class campaigns is achievable for any marketing team. Successful marketing requires following a disciplined, systematic approach to working cross-functionally and cross-regionally in order to prioritize marketing objectives, design a customer-engaging go-to-market strategy, and execute the plan.

دانلود کتاب «توسعه کمپین بازاریابی: آنچه مدیران بازاریابی باید در مورد معماری کمپین های بازاریابی یکپارچه جهانی بدانند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.