کتاب الکترونیکی

بازاریابی و روابط عمومی

Marketing and PR

دانلود کتاب Marketing and PR (به فارسی: بازاریابی و روابط عمومی) نوشته شده توسط «Nick Wilde – Phil R. Holden»


اطلاعات کتاب بازاریابی و روابط عمومی

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A&C Black

نویسنده: Nick Wilde – Phil R. Holden

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 209

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0713675462 , 9780713675467 , 9781408101773

توضیحات کتاب بازاریابی و روابط عمومی

بازاریابی و روابط عمومی برای انتشار اخبار خوب در مورد کسب و کارتان ضروری است. شما ممکن است بهترین محصولات و خدمات را در دسترس داشته باشید، اما اگر کسی از آنها اطلاعی نداشته باشد، سودی نخواهید برد. این کتاب شامل موارد زیر است: «تبلیغ کنید یا بمیرید!»، شناخت بازار خود، ایجاد یک برنامه بازاریابی، تحقیق در مورد بازاریابی خاص، نوشتن نسخه بازاریابی عالی، جلب توجه بیانیه‌های مطبوعاتی، بررسی قراردادهای بازاریابی قلابی، و دریافت بهترین‌ها از طریق مجوز بازاریابی ایمیلی.


Marketing and PR are essential if you are to spread the good word about your business. You may have the best products and services available, but if no one knows about them, you won’t benefit. This book includes: the idea of “promote or die!”, knowing your market, creating a marketing plan, investigating niche marketing, writing great marketing copy, getting your press releases noticed, investigating piggyback marketing deals, and getting the best from permission-based e-mail marketing.

دانلود کتاب «بازاریابی و روابط عمومی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.