دانلود کتاب Marketing Across Cultures (به فارسی: بازاریابی در میان فرهنگ ها) نوشته شده توسط «Fons Trompenaars – Peter Woolliams»
اطلاعات کتاب بازاریابی در میان فرهنگ ها
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Capstone
نویسنده: Fons Trompenaars – Peter Woolliams
زبان: English
فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 354
حجم کتاب: 7 مگابایت
کد کتاب: 1841124710 , 9781841124711
توضیحات کتاب بازاریابی در میان فرهنگ ها
فرآیند بازاریابی درگیر دوراهی هایی است. تئوری های سنتی در مورد بازاریابی زمانی از بین می روند که سازمان ها با بازارهای جهانی جدید با جهت گیری های فرهنگی متفاوت روبرو می شوند. Trompenaars و Woolliams نشان میدهند که چگونه میتوانیم بازارهای مختلف و نیازهای مشتریان را در طیف وسیعی از زمینههای فرهنگی درک کنیم. آنها نشان می دهند که فرهنگ عامل غالبی است که در همه روابط و رفتارها و مهمتر از همه “معنا” نفوذ می کند. همه جنبه های بازاریابی را به چالش می کشد. به طور خلاصه فرهنگ فراگیر است. بازاریابی در میان فرهنگ ها به شما کمک می کند تا مشکلات را حل کنید و از یک رویکرد واقعاً فراملی سود ببرید.
دانلود کتاب «بازاریابی در میان فرهنگ ها»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.