کتاب الکترونیکی

بازار یابی

Marketing

دانلود کتاب Marketing (به فارسی: بازار یابی) نوشته شده توسط «Richard L. Sandhusen»


اطلاعات کتاب بازار یابی

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Barron’s Educational Series

نویسنده: Richard L. Sandhusen

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 624

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780764139321 , 0764139320

نوبت چاپ: 4

توضیحات کتاب بازار یابی

پروفسور ریچارد ساندهوسن ویرایش چهارم بازاریابی کاملاً جدید و مهم توضیح می دهد که چگونه چهار سیستم عصر دیجیتال در یک سیستم ادغام شده اند تا در پنج سال گذشته و در نیم قرن گذشته رویه بازاریابی و مدیریت را تغییر دهند. این سیستم‌ها – پشتیبانی تصمیم‌گیری، بازاریابی رابطه‌مند، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، و کارت امتیازی متوازن – تجزیه و تحلیل دقیقی را در این کتاب به‌روز شده دریافت می‌کنند، که همچنین پوشش جامع‌تری به تمام جنبه‌های بازار جهانی نسبت به سایر کتاب‌های درسی موجود در این زمینه ارائه می‌کند. . در اینجا اطلاعات حیاتی برای دانشجویانی است که به زودی وارد تجارت در دنیای رقابتی جهانی امروزی می شوند. بازاریابی یک شرکت فرضی واقع بینانه را ارائه می دهد زیرا هر روز با چالش ها و فرصت های تجاری روبرو می شود. اگرچه این کتاب کاملاً مبتنی بر تئوری بازاریابی است، اما این کتاب استراتژی‌های بازاریابی را در این محیط واقع‌بینانه توضیح می‌دهد، و بسیاری از تاکتیک‌ها و تصمیم‌های تجاری را نشان می‌دهد که دانش‌آموزان احتمالاً در حرفه خود با آن‌ها روبرو می‌شوند. استراتژی‌های بازاریابی داخلی و بین‌المللی شرکت ساختگی توضیح و تحلیل می‌شوند و نمونه‌های واقعی کمپین‌های بازاریابی موفق توسط انواع مختلف شرکت‌ها نیز گنجانده شده‌اند. هر فصل با مروری بر مفاهیم اساسی و تمرین های تطبیقی ​​که مطالب متن را مرور می کند، به پایان می رسد. در اینجا یک افزونه جدید محبوب و قابل دسترس به مجموعه معتبر بازبینی تجاری بارون آمده است.


Professor Richard Sandhusen’s brand-new and important fourth edition of Marketing explains how four digital-age systems have merged into one to change marketing and management practice as much in the past five years as in the previous half century. These systems–decision support, relationship marketing, integrated marketing communication, and balanced scorecard–receive detailed analysis in this extensively updated book, which also gives more comprehensive coverage to all aspects of the global marketplace than other currently-available textbooks on the subject. Here is vital information for students soon entering business in today’s ever more globally competitive world. Marketing presents a realistic hypothetical company as it faces business challenges and opportunities on a day-by-day basis. Although solidly grounded in marketing theory, the book explains marketing strategies within this realistic setting, showing many of the business tactics and decisions students are likely to confront in their own careers. The fictitious company’s domestic and international marketing strategies are explained and analyzed, and real-world examples of successful marketing campaigns by different kinds of companies are also included. Each chapter ends with an overview of essential concepts and match-up exercises that review the text’s material. Here is a popular and accessible new addition to Barron’s respected Business Review Series.

دانلود کتاب «بازار یابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.