دانلود کتاب Marketing (به فارسی: بازار یابی) نوشته شده توسط «Richard L. Sandhusen»
اطلاعات کتاب بازار یابی
موضوع اصلی: اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Barron’s Educational Series
نویسنده: Richard L. Sandhusen
زبان: English
فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 624
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780764139321 , 0764139320
نوبت چاپ: 4
توضیحات کتاب بازار یابی
پروفسور ریچارد ساندهوسن ویرایش چهارم بازاریابی کاملاً جدید و مهم توضیح می دهد که چگونه چهار سیستم عصر دیجیتال در یک سیستم ادغام شده اند تا در پنج سال گذشته و در نیم قرن گذشته رویه بازاریابی و مدیریت را تغییر دهند. این سیستمها – پشتیبانی تصمیمگیری، بازاریابی رابطهمند، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، و کارت امتیازی متوازن – تجزیه و تحلیل دقیقی را در این کتاب بهروز شده دریافت میکنند، که همچنین پوشش جامعتری به تمام جنبههای بازار جهانی نسبت به سایر کتابهای درسی موجود در این زمینه ارائه میکند. . در اینجا اطلاعات حیاتی برای دانشجویانی است که به زودی وارد تجارت در دنیای رقابتی جهانی امروزی می شوند. بازاریابی یک شرکت فرضی واقع بینانه را ارائه می دهد زیرا هر روز با چالش ها و فرصت های تجاری روبرو می شود. اگرچه این کتاب کاملاً مبتنی بر تئوری بازاریابی است، اما این کتاب استراتژیهای بازاریابی را در این محیط واقعبینانه توضیح میدهد، و بسیاری از تاکتیکها و تصمیمهای تجاری را نشان میدهد که دانشآموزان احتمالاً در حرفه خود با آنها روبرو میشوند. استراتژیهای بازاریابی داخلی و بینالمللی شرکت ساختگی توضیح و تحلیل میشوند و نمونههای واقعی کمپینهای بازاریابی موفق توسط انواع مختلف شرکتها نیز گنجانده شدهاند. هر فصل با مروری بر مفاهیم اساسی و تمرین های تطبیقی که مطالب متن را مرور می کند، به پایان می رسد. در اینجا یک افزونه جدید محبوب و قابل دسترس به مجموعه معتبر بازبینی تجاری بارون آمده است.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.