کتاب الکترونیکی

مدیریت در اقتصاد جهانی

Managing In The Global Economy

دانلود کتاب Managing In The Global Economy (به فارسی: مدیریت در اقتصاد جهانی) نوشته شده توسط «Richard M. Steers – Luciara Nardon»


اطلاعات کتاب مدیریت در اقتصاد جهانی

موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: M.E. Sharpe

نویسنده: Richard M. Steers – Luciara Nardon

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 401

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780765615510 , 0765615517

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب مدیریت در اقتصاد جهانی

این متن قطعی سطح جدیدی از حرفه ای بودن را برای دوره های مدیریت بین المللی به ارمغان می آورد. تمرکز واقعاً جهانی، آغازگر جامعی است در مورد چالش ها و چشم اندازهای مدیریت بین المللی، با تأکید ویژه بر توسعه مدیران جهانی که در اقتصاد، استراتژی و مدیریت عمومی مهارت دارند. علاوه بر این، نویسندگان به خوانندگان کمک می کنند تا درک عمیقی از نقش تفاوت های فرهنگی در اثربخشی مدیریت داشته باشند. متن به سه بخش تقسیم می شود: اقتصاد جهانی در حال ظهور. فرهنگ، سازمان و استراتژی؛ و مدیریت عملیات جهانی موضوعات مدیریتی عبارتند از: سازماندهی برای تجارت بین المللی، استراتژی کسب و کار جهانی، ایجاد اتحادهای استراتژیک، مذاکرات بین المللی، کارکنان جهانی، مدیریت نیروی کار رقابتی، TQM و مشارکت کارکنان، و مدیریت تیم های چند فرهنگی. در سرتاسر متن، نویسندگان مطالب مفهومی کنونی در مورد مدیریت جهانی را با تجزیه و تحلیل های عمیق کشوری و مثال های کسب و کار در دنیای واقعی ادغام می کنند. هر فصل با یک خط مقدمه (از کشورهای سراسر جهان) شروع می شود و با لیستی از اصطلاحات کلیدی و تمرین های عمیق (کتاب کار مدیر جهانی) پایان می یابد. این متن همچنین رتبه‌بندی کشورها را برای ۵۰ کشور در زمینه فعالیت‌های اقتصادی، ریسک سیاسی و تفاوت‌های فرهنگی و همچنین ابزاری ۳۵ موردی برای دانش‌آموزان ارائه می‌کند تا آگاهی فرهنگی خود را اندازه‌گیری کنند.


This definitive text will bring a new level of professionalism to courses in International Management. Truly global in focus, it is a comprehensive primer on the challenges and prospects of international management, with a particular emphasis on developing global managers who are skilled in economics, strategy, and general management. In addition, the authors help readers develop an in-depth understanding of the role of cultural differences in managerial effectiveness. The text is divided into three parts: the emerging global economy; culture, organization, and strategy; and managing global operations. Management topics include: organizing for international business, global business strategy, building strategic alliances, international negotiations, global staffing, managing a competitive workforce, TQM and employee involvement, and managing multicultural teams. Throughout the text, the authors integrate current conceptual materials on global management with in-depth country analyses and real-world business examples. Each chapter begins with an opening case vignette (from countries around the world) and concludes with a list of key terms and in-depth exercises (Global Manager’s Workbook). The text also provides country ratings for 50 countries on economic activity, political risk, and cultural differences, as well as a 35 item instrument for students to measure their own cultural awareness

دانلود کتاب «مدیریت در اقتصاد جهانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.