کتاب الکترونیکی

مدیریت مشتریان جهانی: یک رویکرد یکپارچه

Managing Global Customers: An Integrated Approach

دانلود کتاب Managing Global Customers: An Integrated Approach (به فارسی: مدیریت مشتریان جهانی: یک رویکرد یکپارچه) نوشته شده توسط «George S. Yip – Audrey J.M. Bink»


اطلاعات کتاب مدیریت مشتریان جهانی: یک رویکرد یکپارچه

موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press, USA

نویسنده: George S. Yip – Audrey J.M. Bink

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 287

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780199229833 , 019922983X

توضیحات کتاب مدیریت مشتریان جهانی: یک رویکرد یکپارچه

شرکت های چند ملیتی باید روابط خود را با مشتریان چند ملیتی با رویکردی یکپارچه جهانی مدیریت کنند. این کتاب چارچوبی سیستماتیک برای توسعه و اجرای چنین برنامه های مدیریت مشتری جهانی ارائه می دهد. این بر اساس تحقیقات عمیق در بیش از 20 شرکت چندملیتی بزرگ آمریکایی و اروپایی، مانند ABB، Bechtel، BP، Bosch، British Airways، Carrefour، Daimler-Chrysler، Hewlett-Packard، HSBC، IBM، Schlumberger، Shell، Siemens، Tesco، Unilever، Vodafone، Wal-Mart و زیراکس. خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه در مورد مدیریت مشتریان جهانی در چارچوب استراتژی کلی جهانی خود فکر کنند. تعامل با مدیریت مشتریان جهانی این کتاب برای مدیریت مشتریان جهانی رویکردی استراتژیک و کل کسب و کار دارد و نه صرفاً فروش. همچنین دیدگاه مشتری و همچنین تامین کننده را می طلبد. این کتاب راهنمایی هایی در مورد استراتژی و اجرا ارائه می دهد. مدیریت مشتریان جهانی Yip and Bink رویکردی سیستماتیک و مبتنی بر منطق دارد، در عین حال بینش های خلاقانه و توصیه های عملی زیادی را ارائه می دهد. مدیریت مشتریان جهانی مزایای برداشتن یک گام فراتر از مدیریت حساب جهانی برای ایجاد یک رویکرد مدیریت جهانی مشتری را برجسته می‌کند، که در سطح جهانی همه جنبه‌های رابطه بین عرضه‌کننده و مشتری را یکپارچه می‌کند. این کتاب چارچوبی را ارائه می‌کند که شرکت‌های بین‌المللی را در استفاده از روابط خود با مشتریان جهانی تا حد توان خود راهنمایی می‌کند. جورج ییپ، نویسنده استراتژی کل جهانی و آدری بینک به طور عمیق به یکی از مهمترین جنبه های استراتژی جهانی می پردازند: نحوه مدیریت مشتریان جهانی.


Multinational companies need to manage their relationships with multinational customers with a globally integrated approach. This book provides a systematic framework for developing and implementing such global customer management programs. It draws on in-depth research at over 20 major U.S. and European multinational companies, such as ABB, Bechtel, BP, Bosch, British Airways, Carrefour, Daimler-Chrysler, Hewlett-Packard, HSBC, IBM, Schlumberger, Shell, Siemens, Tesco, Unilever, Vodafone, Wal-Mart, and Xerox. Readers will learn how to В· think about managing global customers in the context of their overall global strategy В· develop effective global customer management programs В· overcome barriers to implementation and success В· build better relationships with important customers В· get the entire company to engage with managing global customers This book takes a strategic, total business, and not just sales approach to managing global customers. It also takes a customer as well as a supplier perspective. The book provides guidance on both strategy and implementation. Yip and Bink’s Managing Global Customers takes a systematic and logic driven approach, yet provides many creative insights and practical advice. Managing Global Customers highlights the rewards of taking a step beyond global account management to create a Global Customer Management approach, integrating globally all aspects of the relationship between supplier and customer. The book gives a framework that guides international companies in using their relationships with global customers to their full potential. George Yip, author of the widely-praised Total Global Strategy, and Audrey Bink tackle in-depth one of the most important aspects of global strategy: How to manage global customers.

دانلود کتاب «مدیریت مشتریان جهانی: یک رویکرد یکپارچه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.