کتاب الکترونیکی

مدیریت شبکه های تجاری و خدماتی

Managing Business and Service Networks

دانلود کتاب Managing Business and Service Networks (به فارسی: مدیریت شبکه های تجاری و خدماتی) نوشته شده توسط «Lewis L. – Malek M. (Ed)»


اطلاعات کتاب مدیریت شبکه های تجاری و خدماتی

موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Lewis L. – Malek M. (Ed)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 286

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 0306469804

توضیحات کتاب مدیریت شبکه های تجاری و خدماتی

این کتاب درباره مشکلات و روش های مدیریت شبکه های ارتباطی است. انواع شبکه‌های مورد بررسی شامل شبکه‌های سازمانی (یعنی آن‌هایی که معمولاً تحت مالکیت و مدیریت کسب‌وکارها هستند) و شبکه‌های خدماتی (یعنی آن‌هایی که متعلق به ارائه‌دهندگان خدمات هستند اما به مشاغل اجاره داده می‌شوند) می‌شوند. با توجه به وابستگی روزافزون فعالیت های انسانی و کسب و کار به شبکه، مباحث مدیریت آنها و حفظ سلامت آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول ویژگی‌های ویژه شبکه‌های تجاری و خدماتی، استانداردها و شیوه‌های رایج در مدیریت شبکه‌ها، معماری سیستم‌های مدیریت شبکه و نگاهی دقیق به یک سیستم مدیریت شبکه محبوب را توضیح می‌دهد. بخش دوم شامل سه مطالعه موردی است: مدیریت یک شبکه شهری کوچک، مدیریت یک شبکه ارائه دهنده خدمات، و مدیریت یک شبکه Internet2 GigaPoP. بخش سوم جهت‌های آینده مدیریت شبکه را مورد بحث قرار می‌دهد. به فعالیت‌های تحقیقاتی جاری در مدیریت شبکه، شیوه‌های فعلی در این زمینه، مشکل ترکیب تحقیق و عمل نگاه می‌کند و در نهایت جهت‌گیری به سمت یک سیستم مدیریت شبکه جامع را مورد بحث قرار می‌دهد.


This book is about problems and methods in managing communication networks. The kinds of networks under consideration include enterprise networks (i.e. those that are typically owned and managed by businesses) and service networks (i.e. those that are owned by service providers but leased to businesses). Given the increasing dependence of human activities and business on networking, the topics of managing them and keeping them healthy are especially important. The book is divided into three parts. The first part describes the special characteristics of business and service networks, standards and common practices in managing networks, architectures of network management systems, and a close look at one popular network management system. The second part consists of three case studies: managing a micro city network, managing a service provider network, and managing an Internet2 GigaPoP network. The third part discusses future directions of network management. It looks at current research activities in network management, current practices in the field, the problem of combining research and practice, and finally discusses directions towards a comprehensive network management system.

دانلود کتاب «مدیریت شبکه های تجاری و خدماتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.