دانلود کتاب Management Communication: Financial Times Briefing (Financial Times Series) (به فارسی: ارتباطات مدیریت: جلسه توجیهی فایننشال تایمز (سری فایننشال تایمز)) نوشته شده توسط «Gordon Adler»
اطلاعات کتاب ارتباطات مدیریت: جلسه توجیهی فایننشال تایمز (سری فایننشال تایمز)
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times/ Prentice Hall
نویسنده: Gordon Adler
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 192 / 193
حجم فایل: 2.86 مگابایت
کد کتاب: 027373637X , 9780273736370
توضیحات کتاب ارتباطات مدیریت: جلسه توجیهی فایننشال تایمز (سری فایننشال تایمز)
راهنمای مرجع مختصر و دقیقی که به تصمیم گیرندگان پرمشغله هر آنچه را که باید در مورد ارتباطات مدیریت بدانند برای به دست آوردن نتایج مناسب برای کسب و کارشان می دهد
این کتاب تمامی راهنمایی های قدرتمند، عملی و در دسترس را در اختیار شما قرار می دهد. شما باید اثربخشی ارتباطات را در کسب و کار خود تغییر دهید.
این به شما نشان میدهد که چگونه:
§ یک طرز فکر ارتباطی اتخاذ کنید
§ مسئولیت خود را بپذیرید. ارتباطات
§ یک دیدگاه استراتژیک از ارتباطات داشته باشید، خواه داخلی یا خارجی، گفتاری، نوشتاری یا غیرکلامی، بیش از حد
§ یک استراتژی ارتباطی ساده و متمرکز ایجاد کنید
§ اطمینان حاصل کنید که استراتژی با استراتژی شرکت همراستا است
§ علایق، نیازها و زبان مخاطبان شما را در نظر می گیرد
§ ارتباط را قانع کننده، مستمر و معتبر می کند
p>
این کتاب ابزارها، فرآیندها و تکنیکهای آزمودهشده و آزمایششدهای را ارائه میدهد که i واقعیت زندگی تجاری روزمره این یک رویکرد ساده برای ارتباطات استراتژیک ارائه می دهد که به شما کمک می کند یک چارچوب عملی برای تفکر در مورد ارتباطات مدیریت، با سؤالاتی برای پرسیدن، مثال ها و چیزهایی برای فکر کردن ایجاد کنید.
A concise and pithy reference guide that gives busy decision makers everything they need to know about management communications to get the right results for their business
This book provides you with all the powerful, practical and accessible guidance you need to transform the effectiveness of communication within your business.
It will show you how to:
§ adopt a communications mindset
§ accept responsibility for your communication
§ take a strategic view of communications, whether you are internal or external, spoken, written or non-verbal, too
§ develop a simple, focused communication strategy
§ ensure that strategy is aligned with company strategy
§ take account of the interests, needs and language of your audience
§ make communication compelling, continuous and credible
This book provides tried and tested tools, processes and techniques that are grounded in the reality of everyday business life. It offers a simple approach to strategic communication that will help you develop a practical framework for thinking about management communications, with questions to ask, examples and things to think about.
دانلود کتاب «ارتباطات مدیریت: جلسه توجیهی فایننشال تایمز (سری فایننشال تایمز)»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.