کتاب الکترونیکی

صریح سازی ضمنی: ایجاد انتظارات عملکرد برای پایان نامه

Making the Implicit Explicit: Creating Performance Expectations for the Dissertation

دانلود کتاب Making the Implicit Explicit: Creating Performance Expectations for the Dissertation (به فارسی: صریح سازی ضمنی: ایجاد انتظارات عملکرد برای پایان نامه) نوشته شده توسط «Barbara E. Lovitts»


اطلاعات کتاب صریح سازی ضمنی: ایجاد انتظارات عملکرد برای پایان نامه

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Stylus Publishing

نویسنده: Barbara E. Lovitts

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 431

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 1579221807 , 9781579221805 , 9781429484619

توضیحات کتاب صریح سازی ضمنی: ایجاد انتظارات عملکرد برای پایان نامه

وای! چقدر دلم می خواست وقتی برای اولین بار پایان نامه ام را شروع کردم، این کتاب را داشتم. با این حال، حتی ماه ها قبل از فارغ التحصیلی، این کتاب هنوز مفید است. من کتاب های زیادی در رابطه با “فرایند دکترا” و نگارش دانشگاهی خوانده ام. من محتوای این کتاب را در انتشارات دیگر ندیده ام.

پیش‌فرض تحقیقات لویت این بود که شاید شباهت‌هایی در انتظاراتی که اساتید کارکشته (در سراسر کالج‌ها و دانشگاه‌ها) برای پایان‌نامه‌های دکترا دارند، وجود داشته باشد. به لوویت توصیه شد که انتظار اجماع کمی (اگر وجود داشته باشد) در مورد انتظارات پایان نامه در بین اعضای هیئت علمی حتی در همان دانشگاه – و حتی اجماع کمتری در بین اعضای هیئت علمی در سراسر رشته ها و رشته ها داشته باشد. در عوض، لوویتس ثبات زیادی در (الف) انتظارات در زمینه‌ها، و (ب) زبانی که برای توصیف طیف وسیعی از «کیفیت» موجود در پایان‌نامه‌های تکمیل‌شده استفاده می‌شود، یافت.

کتاب در چند فصل تقسیم شده است. فصل های اولیه بر موضوعاتی که در طول تحقیق پدیدار شده اند تمرکز می کنند. محور اصلی این بحث، خلاصه ای از ویژگی های منطبق با پایان نامه های «ممتاز»، «بسیار خوب»، «قابل قبول» و «غیرقابل قبول» است. فصل‌های بعدی بر پایان‌نامه‌های رشته‌های خاص (مانند تاریخ، انگلیسی، فیزیک…) تمرکز می‌کنند.

من کاندیدای دکترای بازرگانی هستم. لوویتس فصلی نسبت به پایان نامه های تجاری نداشت. با این حال، به نظرم فصل‌های مقدماتی فوق‌العاده ارزشمند هستند که به تفکیک پایان‌نامه‌های «بسیار خوب» از «بسیار خوب» توضیح می‌دهند (پایان‌نامه‌های «بسیار خوب» از «قابل قبول»… و غیره). اطلاعات ارائه شده به جزئیات چگونگی شکل گیری چنین پایان نامه هایی و اینکه چه نتایجی (مثلاً جایگاه ها) با هر نوع پایان نامه مرتبط است، توضیح می دهد. این اطلاعات به من در “احساس سازی” در مورد تحصیلات دکترا و فرآیندهای جستجوی شغلی آکادمیک کمک کرد. همچنین با مرور فصل‌های مربوط به رشته‌ها و رشته‌هایی غیر از فصل خودم، به بینش‌های ارزشمندی دست یافتم.

ای کاش می توانستم برای هر یک از همکاران کمتر ارشدم یکی از این کتاب ها را بخرم. این گوهر کتاب واقعاً «صراحت ضمنی» را نشان می‌دهد. نامزدهای دکترا با علایق شغلی دانشگاهی یا غیر آکادمیک احتمالاً این کتاب را مفید خواهند یافت. با این حال، “ساختار” و شفاف سازی انتظارات ممکن است هدیه بسیار ارزشمندی برای علاقه مندان به مشاغل آکادمیک باشد که (1) انگیزه دارند تا منتقدان پیچیده تری از نوشته های خود شوند و (2) می خواهند دانشمندان بهتری شوند.


Wow! How I wish I had this book when I was first getting started with my dissertation. However, even months before graduation, this book is still helpful. I have read many books relating to the “PhD process” and academic writing. I have not seen the content in this book in other publications.

The premise of Lovitt’s research was that perhaps there would be similarities in the expectations seasoned faculty (across colleges and universities) have for doctoral dissertations. Lovitt was advised to expect little (if any) consensus about dissertation expectations among faculty even at the same university–and even less consensus among faculty across disciplines and fields. Instead, Lovitts found a great deal of consistency in (a) expectations across fields, and (b) language used to characterize the broad range of “quality” found in completed dissertations.

The book is divided in several chapters. The early chapters focus on themes which emerged throughout the research. Central to this discussion is a summary of characteristics consistent with “outstanding,” “very good,” “acceptable,” and “unacceptable” dissertations. Later chapters focus on dissertations for specific disciplines (e.g., history, English, physics….).

I am a business doctoral candidate. Lovitts did not have a chapter relative to business dissertations. However, I found the introductory chapters to be incredibly valuable which detailed what separates “outstanding” dissertations from “very good” (“very good” dissertations from “acceptable”…and so forth). Information provided details how such dissertations often come about and what outcomes (e.g., placements) are associated with each type of dissertation. This information helped me with “sensemaking” regarding both the doctoral education and academic-job search processes. I also found valuable insights by skimming the chapters about disciplines and fields other than my own.

I wish I could purchase one of these books for each of my less-senior colleagues. This gem of a book truly makes the “implicit explicit.” Doctoral candidates with either academic or non-acadaemic career interests will likely find the book helpful. However, the “structure” and clarification of expectations may be a tremendously valuable gift to those interested in academic careers who (1) are motivated to become more sophisticated critics of their own writing, and (2) want to become better scholars.

دانلود کتاب «صریح سازی ضمنی: ایجاد انتظارات عملکرد برای پایان نامه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.