کتاب الکترونیکی

نظرسنجی پستی و اینترنتی

Mail and Internet Surveys

دانلود کتاب Mail and Internet Surveys (به فارسی: نظرسنجی پستی و اینترنتی) نوشته شده توسط «Don A. Dillman»


اطلاعات کتاب نظرسنجی پستی و اینترنتی

موضوع اصلی: شبکه: اینترنت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Don A. Dillman

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 542

حجم کتاب: 12 مگابایت

کد کتاب: 9780470038567 , 047003856X

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب نظرسنجی پستی و اینترنتی

بررسی های پست و اینترنت دان دیلمن، ویرایش دوم، راهنمای قطعی برای ایجاد و انجام نظرسنجی های موفق با استفاده از کانال های رسانه های سنتی و جدید بوده است. اکنون، این به‌روزرسانی ویژه متن کلاسیک در سال 2007 دارای اضافات عمده‌ای است که آخرین پیشرفت‌ها در طراحی و مدیریت نظرسنجی آنلاین را پوشش می‌دهد. مانند نسخه قبلی خود، این منبع یک راهنمای کامل و از شروع تا پایان را برای تعیین نیازهای یک نظرسنجی مشخص ارائه می‌کند. طراحی آن، و مدیریت موثر آن. متن دیلمن با تکیه بر علوم اجتماعی، آمار و بهترین شیوه‌های اثبات‌شده، نظرسنجی‌ها را برای اهداف، مخاطبان و موقعیت‌های مختلف مورد بحث قرار می‌دهد. مطالب جدید و به‌روز شده اصول و دستورالعمل‌هایی را برای نحوه انجام موارد زیر پوشش می‌دهد: * انجام نظرسنجی‌های وب * طراحی بصری پرسشنامه‌ها. * از نظرسنجی‌های پستی کاغذی استفاده کنید، به‌اندازه اصلی کلاسیک، بررسی‌های پستی و اینترنتی، ویرایش دوم، به‌روزرسانی 2007 منبعی حیاتی برای هر محققی است که به دنبال افزایش نرخ پاسخ و دریافت بازخورد با کیفیت بالا از پست الکترونیکی، الکترونیکی و دیگران است. -بررسی های انجام شده


Don Dillman’s Mail and Internet Surveys, Second Edition has been the definitive guide for creating and conducting successful surveys using both traditional and new media channels. Now, this special 2007 Update of the classic text features major additions covering the latest developments in online survey design and administration.Like its predecessor, this resource lays out a complete, start-to-finish guide for determining the needs of a given survey, designing it, and effectively administering it. Drawing on social science, statistics, and proven best practices, Dillman’s text discusses surveys for a variety of purposes, audiences, and situations.New and updated material covers both the principles behind and directions for how to: * Conduct Web surveys * Visually design questionnaires * Use paper mailed surveys As insightful and practical as its classic original, Mail and Internet Surveys, Second Edition, 2007 Update is a crucial resource for any researcher seeking to increase response rates and obtain high-quality feedback from mail, electronic, and other self-administered surveys.

دانلود کتاب «نظرسنجی پستی و اینترنتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.