کتاب الکترونیکی

کتابچه راهنمای ماشین آلات

Machinery's Handbook

دانلود کتاب Machinery’s Handbook (به فارسی: کتابچه راهنمای ماشین آلات) نوشته شده توسط «Franklin D Jones – Henry H Ryffel – Erik Oberg – Christopher J McCauley – Ricardo M Heald»


اطلاعات کتاب کتابچه راهنمای ماشین آلات

موضوع اصلی: فن آوری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Industrial Press, Inc.

نویسنده: Franklin D Jones – Henry H Ryffel – Erik Oberg – Christopher J McCauley – Ricardo M Heald

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 3340

حجم کتاب: 31 مگابایت

کد کتاب: 9780831127008 , 0-8311-2700-7

نوبت چاپ: 27

توضیحات کتاب کتابچه راهنمای ماشین آلات

با جشن گرفتن نودمین سال خود، جدیدترین نسخه «انجیل» در زمینه خود، حجم زیادی از دانش، اطلاعات و داده‌های جمع‌آوری‌شده، اصلاح‌شده و بهبود یافته از متخصصان صنایع مکانیکی را گرد هم می‌آورد. کتاب راهنمای ماشینی که از زمان عرضه به‌طور فوق‌العاده جامع و در عین حال آسان برای استفاده است، به مهندسان مکانیک و تولید، طراحان، نقشه‌کشان، ابزارسازان و ماشین‌آلات طیف گسترده‌ای از مواد اولیه تا پیشرفته‌تر را ارائه می‌دهد. همیشه، و همچنان به ارائه اصول و استانداردهای صنعت در حالی که به قرن بیست و یکم می‌رود، با مطالبی که منعکس‌کننده پیشرفت‌های فن‌آوری و ارائه پیشرفت‌های ویرایشی گسترده است، ادامه می‌دهد و نسخه بیست و هفتم را به بهترین ابزار تبدیل می‌کند…

ویژگی‌های جدید – یک سازمان قابل استفاده‌تر جدید… همه بخش‌ها مجدداً قالب‌بندی شده‌اند تا هرگز مجبور نباشید خارج از آن منطقه برای اطلاعات درباره موضوعی که در حال بررسی هستید جستجو کنید. -30 درصد بیشتر پوشش ریاضی… از پایه تا پیشرفته، کسرها، اعداد مثبت و منفی، مشتقات و انتگرال ها، هندسه تحلیلی، بخش های دایره ای، ماتریس ها و اقتصاد مهندسی را خواهید یافت. -مواد جدید یا اصلاح شده در… ابزارهای برش، رزوه های پیچ، نمادها و اختصارات، رزوه ها و رزوه ها، فنرهای دیسکی، خواص و مواد، میله های سینوسی، و ورق فلز. استانداردهای به روز شده -شاخص های فردی جدید برای استانداردها، مواد و معادلات تعاملی.


Celebrating its 90th year, the newest edition of “The Bible” in its field brings together volumes of knowledge, information and data gathered, revised and improved upon from experts throughout the mechanical industries. Extraordinarily comprehensive yet easy to use since it premiered, Machinery’s Handbook provides mechanical and manufacturing engineers, designers, draftsmen, toolmakers, and machinists with a broad range material, from the very basic to the more advanced. It has always, and continues to provide industry fundamentals and standards while it moves into the 21st century with material reflecting technological advances and offering vast editorial improvements, making the 27th Edition the best tool…ever!

New Features -A new more usable organization…every section has been reformatted so that you will never have to search outside of that area for information on the topic you are exploring. -30% MORE math coverage…from the basic to the advanced, you’ll find fractions, positive and negative numbers, derivatives and integrals, analytical geometry, circular segments, matrices and engineering economics. -New or revised material on…cutting tools, screw threads, symbols and abbreviations, threads and threading, disc springs, properties and materials, sine bars, and sheet metal. -Updated Standards. -New individual indices for standards, materials, and interactive equations.

دانلود کتاب «کتابچه راهنمای ماشین آلات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.