کتاب الکترونیکی

قوانین وفاداری! چگونه رهبران روابط پایدار ایجاد می کنند

Loyalty Rules! How Leaders Build Lasting Relationships

دانلود کتاب Loyalty Rules! How Leaders Build Lasting Relationships (به فارسی: قوانین وفاداری! چگونه رهبران روابط پایدار ایجاد می کنند) نوشته شده توسط «Frederick F. Reichheld»


اطلاعات کتاب قوانین وفاداری! چگونه رهبران روابط پایدار ایجاد می کنند

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business Press

نویسنده: Frederick F. Reichheld

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 230

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9781578512058 , 1578512050

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب قوانین وفاداری! چگونه رهبران روابط پایدار ایجاد می کنند

کمتر از نیمی از کارمندان امروزی بر این باورند که شرکت هایشان لایق وفاداری آنها هستند. مشتریانی که از طریق وب توانمند هستند اکنون راحت‌تر و سریع‌تر از همیشه معیوب می‌شوند. آیا وفاداری در بازار امروز به یک مفهوم منسوخ شده تبدیل شده است؟

فرد رایشلد، نویسنده کتاب پرفروش اثر وفاداری، استدلال می کند که وفاداری هنوز هم سوختی است که حتی باعث موفقیت مالی می شود، و شاید به ویژه، در اقتصاد پرنوسان و پرسرعت امروزی – اما بیشتر سازمان ها در حال کار هستند. چرا؟ از آنجا که رهبران اغلب سود را با هدف اشتباه می‌گیرند، و راه کم را به سمت سودهای کوتاه‌مدت به هزینه کارمندان، مشتریان و در نهایت سرمایه‌گذاران می‌روند. رایشلد می‌گوید در یک محیط تجاری که در شبکه‌های روابط سودمند متقابل رشد می‌کند، این توانایی ایجاد پیوندهای وفاداری قوی – نه سود کوتاه‌مدت – است که به “آزمون اسیدی” رهبری تبدیل شده است.

​​

بر اساس تحقیقات گسترده در مورد شرکت‌ها از استارت‌آپ‌های آنلاین گرفته تا مؤسسات مستقر – از جمله Harley-Davidson، Enterprise Rent-A-Car، Cisco Systems، Dell Computer، Intuit، و موارد دیگر- رایشهلد شش اصل اساسی وفاداری را نشان می‌دهد که رهبران بر اساس آن بنگاه های بادوام بسازید با تأکید بر اینکه موفقیت هم مستلزم درک و هم اندازه گیری وفاداری است، او هر اصل را با اقدامات ساده ای که سیستم های اندازه گیری، پاداش، سازمان و استراتژی را هدایت می کند، همراه می کند:

* بازی برای برد/برد: هرگز در هزینه شرکا * حساس باشید: عضویت باید یک امتیاز باشد. * ساده نگه دارید: پیچیدگی را برای سرعت و انعطاف‌پذیری کاهش دهید. * به نتایج درست پاداش دهید: شرکای شایسته سزاوار اهداف شایسته هستند. * سخت گوش کنید و مستقیم صحبت کنید: بر برقراری ارتباط و یادگیری صادقانه و دو طرفه اصرار کنید. * آنچه را که تمرین می کنید موعظه کنید: اصول خود را توضیح دهید، سپس بر اساس آنها زندگی کنید.

ارائه ابزارهایی برای اجرای اصول بی‌زمان وفاداری در یک اقتصاد ناپایدار، قوانین وفاداری! یک کتاب راهنمای عملی برای پیمودن مسیر عالی در تجارت است – تنها راهی که به موفقیت پایدار منجر می‌شود.


Fewer than half of today’s employees believe that their companies deserve their loyalty. Web-empowered customers now defect more easily and more quickly than ever. Has loyalty become an outdated notion in today’s marketplace?

Fred Reichheld, author of the bestselling book The Loyalty Effect, argues that loyalty is still the fuel that drives financial success-even, and perhaps especially, in today’s volatile, high-speed economy-but that most organizations are running on empty. Why? Because leaders too often confuse profits with purpose, taking the low road to short-term gains at the expense of employees, customers, and ultimately, investors. In a business environment that thrives on networks of mutually beneficial relationships, says Reichheld, it is the ability to build strong bonds of loyalty-not short-term profits-that has become the ”acid test” of leadership.

Based on extensive research into companies from online start-ups to established institutions-including Harley-Davidson, Enterprise Rent-A-Car, Cisco Systems, Dell Computer, Intuit, and more-Reichheld reveals six bedrock principles of loyalty upon which leaders build enduring enterprises. Underscoring that success requires both understanding and measuring loyalty, he couples each principle with straightforward actions that drive measurement systems, compensation, organization, and strategy:

* Play to win/win: never profit at the expense of partners. * Be picky: membership must be a privilege. * Keep it simple: reduce complexity for speed and flexibility. * Reward the right results: worthy partners deserve worthy goals. * Listen hard and talk straight: insist on honest, two-way communication and learning. * Preach what you practice: explain your principles, then live by them.

Providing tools for implementing the timeless principles of loyalty in a volatile economy, Loyalty Rules! is a practical guidebook for taking the high road in business-the only road that leads to lasting success.

دانلود کتاب «قوانین وفاداری! چگونه رهبران روابط پایدار ایجاد می کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.