کتاب الکترونیکی

Long Tail، نسخه اصلاح شده و به روز شده: چرا آینده کسب و کار فروش کمتری دارد

Long Tail, The, Revised and Updated Edition: Why the Future of Business is Selling Less of More

دانلود کتاب Long Tail, The, Revised and Updated Edition: Why the Future of Business is Selling Less of More (به فارسی: Long Tail، نسخه اصلاح شده و به روز شده: چرا آینده کسب و کار فروش کمتری دارد) نوشته شده توسط «Chris Anderson»


اطلاعات کتاب Long Tail، نسخه اصلاح شده و به روز شده: چرا آینده کسب و کار فروش کمتری دارد

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Hyperion

نویسنده: Chris Anderson

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 282

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 1401309666 , 9781401309664

نوبت چاپ: Rev Upd

توضیحات کتاب Long Tail، نسخه اصلاح شده و به روز شده: چرا آینده کسب و کار فروش کمتری دارد

پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز که دنیای تجارت را با آینده‌ای آشنا می‌کند که در حال حاضر اینجاست – اکنون در جلد شومیز با فصلی جدید درباره بازاریابی دم بلند و پایانی جدید.

برنده جایزه جرالد لوب برای بهترین کتاب تجاری سال

در مهمترین کتاب تجاری از زمان نقطه اوج، کریس اندرسون نشان می دهد که چگونه آینده تجارت و فرهنگ در آینده نیست. در بازدیدها، سر با حجم بالا یک منحنی تقاضای سنتی، اما در چیزی که قبلاً به عنوان اشتباه در نظر گرفته می‌شد – دم بی‌پایان بلند همان منحنی.

“در قفسه بین The Tipping Point و Freakonomics قرار دارد.” — رید هستینگز، مدیرعامل نتفلیکس

”بینش اندرسون . . . همچنان به روشی عمیق بر تفکر استراتژیک Google تأثیر می‌گذارد.”

–Eric Schmidt، مدیر عامل Google

”هر کسی که به رسانه اهمیت می‌دهد. . . باید این کتاب را بخوانید.”

–Rob Glaser، مدیر عامل RealNetworks


The New York Times bestseller that introduced the business world to a future that’s already here–now in paperback with a new chapter about Long Tail Marketing and a new epilogue.

Winner of the Gerald Loeb Award for Best Business Book of the Year

In the most important business book since The Tipping Point , Chris Anderson shows how the future of commerce and culture isn’t in hits, the high-volume head of a traditional demand curve, but in what used to be regarded as misses–the endlessly long tail of that same curve.

”It belongs on the shelf between The Tipping Point and Freakonomics .” –Reed Hastings, CEO, Netflix

”Anderson’s insights . . . continue to influence Google’s strategic thinking in a profound way.”

–Eric Schmidt, CEO, Google

”Anyone who cares about media . . . must read this book.”

–Rob Glaser, CEO, RealNetworks

دانلود کتاب «Long Tail، نسخه اصلاح شده و به روز شده: چرا آینده کسب و کار فروش کمتری دارد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.