کتاب الکترونیکی

زندگی در برند: چگونه هر عضو سازمان خود را به یک قهرمان برند تبدیل کنید

Living the Brand: How to Transform Every Member of Your Organization Into a Brand Champion

دانلود کتاب Living the Brand: How to Transform Every Member of Your Organization Into a Brand Champion (به فارسی: زندگی در برند: چگونه هر عضو سازمان خود را به یک قهرمان برند تبدیل کنید) نوشته شده توسط «Nicholas Ind»


اطلاعات کتاب زندگی در برند: چگونه هر عضو سازمان خود را به یک قهرمان برند تبدیل کنید

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Nicholas Ind

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 209

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780749450830 , 0749450835

نوبت چاپ: 3rd

توضیحات کتاب زندگی در برند: چگونه هر عضو سازمان خود را به یک قهرمان برند تبدیل کنید

نیروی کار یک شرکت با ارزش ترین دارایی آن است. این کارکنان هستند که استراتژی یک سازمان را به واقعیت تبدیل می کنند، با مصرف کنندگان تعامل می کنند و برند شرکت را تعیین می کنند. این نسخه به روز شده Living the Brand نشان می دهد که چگونه یک رویکرد مشارکتی می تواند تعهد کارکنان را افزایش دهد، استانداردهای خدمات را بهبود بخشد و تلاش ها را برای رسیدن به اهداف تجاری متمرکز کند. این کتاب کاربردی و الهام‌بخش درباره این است که چگونه سازمان‌ها می‌توانند کارمندان خود را توانمند کنند و «قهرمانان برند» را ایجاد کنند. نیکلاس ایند با استفاده از مثال‌های بین‌المللی نشان می‌دهد که کارکنان در سازمان‌هایی شکوفا می‌شوند که در آن با نام تجاری شناسایی می‌شوند و سازمان‌ها زمانی شکوفا می‌شوند که نام تجاری برای آنها معنا ایجاد کند. کارمند. زندگی در برند نشان می دهد که چگونه این اتفاق بیفتد.


A company’s workforce is its most valuable asset. It is the employees who translate an organization’s strategy into reality, interact with consumers, and determine the corporate brand. This updated edition of Living the Brand demonstrates how a participatory approach can enhance employee commitment, improve service standards, and focus effort to deliver business goals. This practical and inspirational book is about how organizations can empower their employees and create ”brand champions.” Using international examples, Nicholas Ind shows that employees flourish in organizations where they identify with the brand, and organizations flourish when the brand creates meaning for the employee. Living the Brand shows how to make this happen.

دانلود کتاب «زندگی در برند: چگونه هر عضو سازمان خود را به یک قهرمان برند تبدیل کنید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.