دانلود کتاب Levinas and Education~ At the Intersection of Faith and Reason (به فارسی: لویناس و آموزش در تقاطع ایمان و عقل) نوشته شده توسط «Denise Egéa-Kuehne»
اطلاعات کتاب لویناس و آموزش در تقاطع ایمان و عقل
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Denise Egéa-Kuehne
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 314
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780203895382 , 9780415763851 , 0415763851 , 020389538X
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب لویناس و آموزش در تقاطع ایمان و عقل
این اولین مجموعه کتاب در مورد لویناس و آموزش، متون جدیدی را گردآوری میکند که بهویژه برای این جلد توسط گروهی بینالمللی از محققان که بهخاطر کارشان در فلسفه، تئوری آموزشی، و درباره لویناس شناخته شدهاند، نوشته شدهاند. این کتاب مقدمه ای بر برخی از موضوعات اصلی لویناس از اخلاق، عدالت، امید، مهمان نوازی، بخشش و موارد دیگر ارائه می دهد، زیرا نویسندگان آن به برخی مسائل اساسی آموزشی مانند: معلم بودن به چه معناست. یادگیری از معلم به چه معناست نقش زبان در برنامه درسی؛ ادبیات، اخلاق و آموزش؛ تربیت اخلاقی و روابط انسانی در مدارس؛ اخلاق مسئولیت و گفتمان فلسفی-آموزشی. مهمان نوازی آموزشی و بین فرهنگی؛ مسئولیت بی قید و شرط و آموزش؛ آموزش برای شهروندی دموکراتیک مشارکتی؛ آموزش صلح؛ منطق، عقلانیت و اخلاق؛ پیوند دادن آموزش به معنویت.
لویناس همیشه اصرار داشت که هدفش ارائه “برنامه” نیست و بر این اساس، هدف نویسندگان این نیست که به متون لویناس نگاه کنند. برای مجموعه ای از رهنمودها، قوانین یا احکامی که باید در آموزش و پرورش اعمال شود. بلکه این پژوهش مربیان و پژوهشگران فلسفه و فلسفه تعلیم و تربیت را به خوانشی اندیشمندانه و انتقادی از لویناس دعوت میکند و با شیوهی منحصربهفرد او در تحلیل و پرسشگری که با این نویسندگان ضرورت و امکان آموزش تفکر را کشف میکنند، دعوت میکند. از نظر اخلاق، عدالت، مسئولیت، امید و ایمان.
This first book-length collection on Levinas and education gathers new texts written especially for this volume by an international group of scholars well known for their work in philosophy, educational theory, and on Levinas. It provides an introduction to some of Levinas’s major themes of ethics, justice, hope, hospitality, forgiveness and more, as its contributing authors address some fundamental educational issues such as: what it means to be a teacher; what it means to learn from a teacher; the role of language in the curriculum; literature, ethics, and education; moral education and human relations in schools; ethics of responsibility and philosophical-pedagogical discourse; educational hospitality and interculturalism; unconditional responsibility and education; educating for participatory democratic citizenship; the pedagogy of peace; logic, rationality, and ethics; connecting teaching to spirituality.
Levinas always insisted that his aim was not to provide “a program,” and accordingly, it is not the intent of the authors to look in Levinas’s texts for a set of guidelines, rules, or precepts to be applied to education. Rather, this study invites educators, and researchers in philosophy and philosophy of education, to a thoughtful and critical reading of Levinas, and to engage with his unique style of analysis and questioning as they uncover with these authors the necessity and the possibility of thinking education anew in terms of ethics, justice, responsibility, hope and faith.
دانلود کتاب «لویناس و آموزش در تقاطع ایمان و عقل»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.