دانلود کتاب Learning from Behavior: How to Understand and Help Challenging Children in School (به فارسی: یادگیری از رفتار: چگونگی درک و کمک به کودکان چالش برانگیز در مدرسه) نوشته شده توسط «James E. Levine»
اطلاعات کتاب یادگیری از رفتار: چگونگی درک و کمک به کودکان چالش برانگیز در مدرسه
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Praeger
نویسنده: James E. Levine
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 169
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780275990404 , 0275990400
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب یادگیری از رفتار: چگونگی درک و کمک به کودکان چالش برانگیز در مدرسه
لوین به ما نشان میدهد که چگونه رفتارهای مشکلساز کودکان در مدرسه را از منظر کودک مشاهده، پرسش و فکر کنیم تا بتوانیم بفهمیم که چه چیزی کودکان را تشویق میکند تا قبل از مداخله ما، آنگونه رفتار کنند. مواردی که در این کتاب گنجانده شده است، از عدم انطباق و عملکرد ضعیف تحصیلی گرفته تا عدم بازداری، مشکوک به ADHD، PTSD، و رفتارهای ناشی از آسیب را شامل می شود.
درک رفتارهای مشکل ساز کودکان در مدرسه. اقدامات سطحی برای آشکار کردن و نامگذاری نیازهای ریشه، تقویت آن اعمال – برای کمک به کودک حیاتی است. با این حال، چه معلمان در مدارس و چه والدین در خانه، بزرگسالان اغلب ارزیابی های سریع و گذرا انجام می دهند، سپس مداخله ای آغاز می شود. ممکن است از کودک توضیح بخواهید که اغلب مقاومت می کند و دورتر می شود. تنبیه ممکن است رخ دهد و چیزها برداشته شود، اما رفتار بدتر می شود. این سناریوها و اتفاقات مشابه والدین، معلمان و سایر متخصصان مدرسه را به طور یکسان ناامید می کند. در کتاب «یادگیری از رفتار»، لوین به ما نشان میدهد که چگونه رفتارهای مشکلزا را مشاهده کنیم، سؤال کنیم و در مورد آنها فکر کنیم، به گونهای که بتوانیم بفهمیم که چه چیزی کودکان را تشویق میکند تا مانند آنها رفتار کنند. به هر حال، رفتار اغلب نشاندهنده چیزی است که کودک به دلیل محدودیتهای زبانی، سطح رشد روانشناختی یا تجربه آسیبزا نمیتواند ارتباط برقرار کند. کودکان متفاوت فکر می کنند؛ آنها بزرگسالان کوچک نیستند. قبل از اینکه بتوانیم برای تغییر رفتار مداخله کنیم، باید رفتار را از دیدگاه کودک درک کنیم. نویسنده لوین به ما نشان میدهد که با استفاده از طرحهای تصویری، چگونه این کار را انجام دهیم.
گام به گام، لوین، یک مددکار اجتماعی بالینی با تجربه بهعنوان مشاور در دهها مدرسه، به ما کمک میکند تا این کار را انجام دهیم. توصیه زیرکانه ای که در یک آهنگ کودکانه که همه ما شنیده ایم ذکر شده است: بایست، نگاه کن و گوش کن تا ابتدا رفتار را بفهمی. علل را زیر سوال ببرید. مواردی که در این کتاب گنجانده شده است، از عدم انطباق و عملکرد تحصیلی ضعیف گرفته تا عدم بازداری، مشکوک به ADHD، PTSD، و فعالیت های ناشی از آسیب را شامل می شود. ما در مورد تاریخچه مداخلات رفتاری می شنویم، وقتی کودکان به ما می گویند که چگونه این مداخلات را درک می کنند، گوش می دهیم، و زمانی که راهبردهای کمکی مؤثری به اجرا گذاشته می شوند، از روی شانه مددکار اجتماعی نگاه می کنیم. همانطور که لوین توضیح میدهد، با توجه به چالشهایی که به طور مشترک در کمک به کودکان به اشتراک میگذاریم، باید هر کاری که ممکن است انجام دهیم تا درباره رفتار کودکان بیشتر بیاموزیم، روشهای خود را برای دستیابی به آنها تقویت کنیم و رویکردهای خود را برای مداخله اصلاح کنیم. همه ما معلمان، والدین، پزشکان، محققان و مدیران، به همراه کودکانی که به آنها خدمت می کنیم، باید در این تلاش حیاتی شرکت کنیم.
Levine shows us how to observe, question, and think about children’s problem behaviors in school from the child’s perspective so we can understand what is motivating children to act as they do before we intervene. Cases included in this book range from noncompliance and poor academic performance to disinhibition, suspected ADHD, PTSD, and injury-caused acting out.
Understanding children’s problem behaviors in school— seeing beyond the surface actions to reveal and name the root needs fueling those actions—is vital to helping the child. Yet, whether teachers in schools or parents at home, adults often make quick, cursory assessments, then an intervention is sprung. Explanations might be sought from the child, who often resists and becomes more distant. Punishment can occur and things are taken away, but the behavior worsens. These scenarios and similar occurrences frustrate parents, teachers, and other school professionals alike. In Learning from Behavior , Levine shows us how to observe, question, and think about problem behaviors in such a way that we can understand what is motivating the children to act as they do. Behavior, after all, often represents what the child cannot communicate, due to language limitations, level of psychological development, or traumatic experience. Children think differently; they are not small adults. We need to understand the behavior from the child’s perspective before we can intervene to change the behavior. Author Levine shows us, incorporating illustrative vignettes, how to do that.
Step by step, Levine, a clinical social worker experienced as a consultant to dozens of schools, helps us take the astute advice cited in one children’s song we’ve all heard: stop, look and listen, to first understand the behavior. Question the causes. Cases included in this book range from noncompliance and poor academic performance to disinhibition, suspected ADHD, PTSD, and injury-caused acting out. We hear about the history of behavioral interventions, listen as children tell us how they perceive these interventions, and look over the social worker’s shoulder as effective helping strategies are put into action. As Levine explains, Given the challenges we share communally in helping children, we should do everything possible to learn more about children’s behavior, enhance our methods for reaching out to them, and refine our approaches to intervention. All of us—teachers, parents, clinicians, researchers, and administrators, along with the children we serve—must participate in this vital endeavor.
دانلود کتاب «یادگیری از رفتار: چگونگی درک و کمک به کودکان چالش برانگیز در مدرسه»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.