دانلود کتاب Lean Six Sigma for Service: How to Use Lean Speed and Six Sigma Quality to Improve Services and Transactions (به فارسی: Lean Six Sigma for Service: نحوه استفاده از سرعت ناب و کیفیت شش سیگما برای بهبود خدمات و تراکنش ها) نوشته شده توسط «Michael George»
اطلاعات کتاب Lean Six Sigma for Service: نحوه استفاده از سرعت ناب و کیفیت شش سیگما برای بهبود خدمات و تراکنش ها
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Michael George
زبان: English
فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 300
حجم کتاب: 9 مگابایت
کد کتاب: 9780071418218 , 0071418210
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب Lean Six Sigma for Service: نحوه استفاده از سرعت ناب و کیفیت شش سیگما برای بهبود خدمات و تراکنش ها
بیشتر اقتصاد ایالات متحده در حال حاضر به جای تولید مبتنی بر خدمات است. با این حال، اکثر کتابهای شش سیگما و ناب – ابتکارات اصلی بهبود کیفیت امروزی – تنها نحوه پیادهسازی این تکنیکها را در یک محیط تولید توضیح میدهند. شش سیگما برای خدمات ناب نیاز به یک رویکرد مبتنی بر خدمات را برطرف میکند و توضیح میدهد که چگونه شرکتها از همه نوع میتواند بهطور مقرونبهصرفه ابزارهای شش سیگما ناب تولید محور را به فرآیند ارائه خدمات ترجمه کند. پر از مطالعات موردی که جزئیات بهبود خدمات چشمگیر در سازمانها از لاکهید مارتین تا بیمارستان دانشگاه استنفورد را نشان میدهد، این کتاب پایینتر به مدیران و مدیران دانش لازم را ارائه میکند. به: * کاهش هزینه های خدمات تا 30 تا 60 درصد * بهبود زمان تحویل خدمات به میزان 50 درصد * افزایش ظرفیت تا 20 درصد بدون اضافه کردن کارکنان ایالات متحده. او کتاب موفق و تأثیرگذار Lean Six Sigma را نوشت که توسط McGraw-Hill نیز منتشر شد.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.