کتاب الکترونیکی

Lean Six Sigma for Service: نحوه استفاده از سرعت ناب و کیفیت شش سیگما برای بهبود خدمات و تراکنش ها

Lean Six Sigma for Service: How to Use Lean Speed and Six Sigma Quality to Improve Services and Transactions

دانلود کتاب Lean Six Sigma for Service: How to Use Lean Speed and Six Sigma Quality to Improve Services and Transactions (به فارسی: Lean Six Sigma for Service: نحوه استفاده از سرعت ناب و کیفیت شش سیگما برای بهبود خدمات و تراکنش ها) نوشته شده توسط «Michael George»


اطلاعات کتاب Lean Six Sigma for Service: نحوه استفاده از سرعت ناب و کیفیت شش سیگما برای بهبود خدمات و تراکنش ها

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Michael George

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 300

حجم کتاب: 9 مگابایت

کد کتاب: 9780071418218 , 0071418210

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب Lean Six Sigma for Service: نحوه استفاده از سرعت ناب و کیفیت شش سیگما برای بهبود خدمات و تراکنش ها

بیشتر اقتصاد ایالات متحده در حال حاضر به جای تولید مبتنی بر خدمات است. با این حال، اکثر کتاب‌های شش سیگما و ناب – ابتکارات اصلی بهبود کیفیت امروزی – تنها نحوه پیاده‌سازی این تکنیک‌ها را در یک محیط تولید توضیح می‌دهند. شش سیگما برای خدمات ناب نیاز به یک رویکرد مبتنی بر خدمات را برطرف می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه شرکت‌ها از همه نوع می‌تواند به‌طور مقرون‌به‌صرفه ابزارهای شش سیگما ناب تولید محور را به فرآیند ارائه خدمات ترجمه کند. پر از مطالعات موردی که جزئیات بهبود خدمات چشمگیر در سازمان‌ها از لاکهید مارتین تا بیمارستان دانشگاه استنفورد را نشان می‌دهد، این کتاب پایین‌تر به مدیران و مدیران دانش لازم را ارائه می‌کند. به: * کاهش هزینه های خدمات تا 30 تا 60 درصد * بهبود زمان تحویل خدمات به میزان 50 درصد * افزایش ظرفیت تا 20 درصد بدون اضافه کردن کارکنان ایالات متحده. او کتاب موفق و تأثیرگذار Lean Six Sigma را نوشت که توسط McGraw-Hill نیز منتشر شد.


Much of the U.S. economy is now based on services rather than manufacturing. Yet the majority of books on Six Sigma and Lean – today’s major quality improvement initiatives – explain only how to implement these techniques in a manufacturing environment.Lean Six Sigma for Services fills the need for a service-based approach, explaining how companies of all types can cost-effectively translate manufacturing-oriented Lean Six Sigma tools into the service delivery process.Filled with case studies detailing dramatic service improvements in organizations from Lockheed Martin to Stanford University Hospital, this bottom-line book provides executives and managers with the knowledge they need to: * Reduce service costs by 30 to 60 percent * Improve service delivery time by 50 percent * Expand capacity by 20 percent without adding staff Michael L. George is founder and President of The George Group, the largest Lean Six Sigma consulting practice in the United States. He wrote the successful and influential Lean Six Sigma, also published by McGraw-Hill.

دانلود کتاب «Lean Six Sigma for Service: نحوه استفاده از سرعت ناب و کیفیت شش سیگما برای بهبود خدمات و تراکنش ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.