کتاب الکترونیکی

دانش، تکامل سازمانی و ایجاد بازار: جهانی شدن شرکت های هندی از فولاد به نرم افزار

Knowledge, Organizational Evolution and Market Creation: The Globalization of Indian Firms from Steel to Software

دانلود کتاب Knowledge, Organizational Evolution and Market Creation: The Globalization of Indian Firms from Steel to Software (به فارسی: دانش، تکامل سازمانی و ایجاد بازار: جهانی شدن شرکت های هندی از فولاد به نرم افزار) نوشته شده توسط «Gita Sud De Surie»


اطلاعات کتاب دانش، تکامل سازمانی و ایجاد بازار: جهانی شدن شرکت های هندی از فولاد به نرم افزار

موضوع اصلی: برنامه نويسي

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Edward Elgar Publishing

نویسنده: Gita Sud De Surie

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 229

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9781847204561 , 1847204562

توضیحات کتاب دانش، تکامل سازمانی و ایجاد بازار: جهانی شدن شرکت های هندی از فولاد به نرم افزار

چندملیتی های جدید از کجا می آیند؟ چگونه شرکت ها در اقتصادهای در حال توسعه به بازیگران جهانی تبدیل می شوند؟ Gita Sud de Surie با تمرکز بر شرکت‌ها در بازارهای نوظهور به جای شرکت‌های چندملیتی تاسیس شده در اقتصادهای صنعتی، دیدگاه‌های جدیدی را در مورد بین‌المللی شدن و شرکت چند ملیتی ارائه می‌کند. او نشان می‌دهد که شرکت‌های کشورهای در حال توسعه دریافت‌کنندگان منفعل فناوری نیستند. در عوض، تلاش برای جذب فناوری‌های جدید، قابلیت‌هایی را ایجاد می‌کند و آرزوهای جدیدی را ایجاد می‌کند که آنها را از پذیرندگان فناوری به نوآوران و مشارکت‌کنندگان در اقتصاد دانش جهانی سوق می‌دهد. «دانش، تکامل سازمانی و ایجاد بازار» ظهور شرکت چندملیتی هند را با نگاه کردن به داده‌های شرکت‌هایی در اقتصاد «قدیمی»، مانند شرکت‌هایی در تولید، فولادسازی، قطعات خودرو و ماشین‌آلات سنگین و «جدید» مستند می‌کند. اقتصاد مانند نرم افزار و بیوتکنولوژی. نویسنده بینش‌هایی در مورد انتقال دانش، نوآوری و فرآیندهای ایجاد قابلیت از طریق مطالعات موردی عمیق در این صنایع ارائه می‌کند و پیشنهاد می‌کند که هم کارآفرینی و هم نوآوری توزیع‌شده برای رشد شرکت‌ها در سطح جهانی حیاتی هستند. این کتاب برای محققان مدیریت بین المللی، سیاست و استراتژی تجاری، تئوری سازمان و مدیریت، جامعه شناسی اقتصادی و تاریخ و مدیریت فناوری و نوآوری ارزشمند خواهد بود. تحلیلگران، مشاوران و مدیران اجرایی، بینش های مفید بسیاری را نیز در این کتاب خواهند یافت.


Where do new multinationals come from? How do firms in developing economies become global players? Gita Sud de Surie provides new perspectives on internationalization and the multinational corporation by focusing on firms in emerging markets rather than established multinationals in industrialized economies. She shows that firms in developing countries are not passive recipients of technology; rather, the attempt to absorb new technologies builds capabilities and generates new aspirations propelling them from being adopters of technology to innovators and participants in the global knowledge economy. ”Knowledge, Organizational Evolution and Market Creation” documents the emergence of the Indian multinational by looking at data from firms in the ‘old’ economy, such as those in manufacturing, steel-making, automotive components and heavy machinery and the ‘new economy’ such as software and biotechnology. The author provides insights on knowledge transfer, innovation and capability building processes through in-depth case studies in these industries and suggests that both entrepreneurship and distributed innovation are critical for the growth of firms globally. This book will be valuable for scholars in international management, business policy and strategy, organization and management theory, economic sociology and history and technology and innovation management. Analysts, consultants and executives will find many useful insights in this book as well.

دانلود کتاب «دانش، تکامل سازمانی و ایجاد بازار: جهانی شدن شرکت های هندی از فولاد به نرم افزار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.