دانلود کتاب Key Marketing Metrics: The 50+ Metrics Every Manager Needs to Know (به فارسی: معیارهای کلیدی بازاریابی: بیش از 50 معیاری که هر مدیری باید بداند) نوشته شده توسط «Paul W. Farris – Neil T. Bendle – Phillip E. Pfeifer – David J. Reibstein»
اطلاعات کتاب معیارهای کلیدی بازاریابی: بیش از 50 معیاری که هر مدیری باید بداند
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times Prent.Int
نویسنده: Paul W. Farris – Neil T. Bendle – Phillip E. Pfeifer – David J. Reibstein
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 369
حجم فایل: 8.96 مگابایت
کد کتاب: 0273722034 , 9780273722038
توضیحات کتاب معیارهای کلیدی بازاریابی: بیش از 50 معیاری که هر مدیری باید بداند
معیارهای کلیدی بازاریابی
دانلود کتاب «معیارهای کلیدی بازاریابی: بیش از 50 معیاری که هر مدیری باید بداند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.