کتاب الکترونیکی

CRM کافی است

Just Enough CRM

دانلود کتاب Just Enough CRM (به فارسی: CRM کافی است) نوشته شده توسط «Francoise Tourniaire»


اطلاعات کتاب CRM کافی است

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Prentice Hall PTR

نویسنده: Francoise Tourniaire

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 400

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 0131010174 , 9780131010178

توضیحات کتاب CRM کافی است

راهنمای تصمیم گیرندگان برای مزیت رقابتی با CRM دریافت مزایای واقعی از CRM – سریع نقشه راه کامل برای ممیزی و بهبود فرآیندهای CRM فعلی شما بهترین شیوه ها برای مدیریت و اجرای پروژه CRM استراتژی های موثر برای همسویی CRM با اهداف کسب و کار فقط کافی است CRM تصمیم گیری می کند – بینش عملی سازندگان برای برنامه ریزی، طراحی و استقرار سیستم های CRM که به وعده های خود عمل می کنند – و برای جلوگیری از مشکلاتی که باعث شکست بسیاری از پیاده سازی های CRM می شود. مشاور پیشرو CRM، Francoise Tourniaire نشان می دهد که چگونه می توان هر مرحله از چرخه عمر پروژه را ساده و بهبود بخشید، از ارزیابی نیازها و انتخاب فروشنده تا معیارها و فراتر از آن. Tourniaire دستورالعمل ها و چک لیست های واقع بینانه ای را برای درک پیشنهادات فروشندگان، سفارشی کردن CRM بر اساس نیازهای سازمان خود و هدایت کل فرآیند پیاده سازی ارائه می دهد. این تکنیک ها برای هر پیاده سازی CRM، به ویژه پروژه هایی در شرکت های متوسط ​​با درآمد 10 تا 500 میلیون دلاری اعمال می شود – پروژه هایی که اغلب در کتاب های دیگر نادیده گرفته می شوند. چه یک مدیر ارشد، مدیر خط کسب و کار، مدیر پروژه CRM یا شرکت کننده پروژه باشید، این کتاب به شما کمک می کند تا وعده CRM را به یک مزیت رقابتی قابل سنجش، پایدار و رقابتی تبدیل کنید.


The decision-maker’s guide to competitive advantage with CRMGetting real benefits from CRM – fast A complete roadmap for auditing and improving your current CRM processes Best practices for CRM project management and implementation Effective strategies for aligning CRM with the goals of the businessJust Enough CRM gives decision-makers practical insight for planning, designing, and deploying CRM systems that deliver on their promises-and for avoiding the pitfalls that cause so many CRM implementations to fail. Leading CRM consultant Francoise Tourniaire shows how to streamline and improve every phase of the project lifecycle, from needs assessment and vendor selection through metrics, and beyond. Tourniaire offers realistic guidelines and checklists for making sense of vendors’ pitches, customizing CRM to your own organization’s needs, and guiding the entire implementation process. These techniques apply to any CRM implementation, especially projects at mid-sized companies with $10 to $500 million in revenues – projects all too often neglected in other books. Whether you’re a senior executive, line-of-business manager, CRM project manager, or project participant, this book will help you transform the promise of CRM into a quantifiable, sustainable, competitive advantage.

دانلود کتاب «CRM کافی است»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.