کتاب الکترونیکی

مدیریت کار Jira برای تیم های تجاری: تحول دیجیتال را تسریع کنید و سازمان خود را با مدیریت کار Jira مدرن کنید

Jira Work Management for Business Teams: Accelerate digital transformation and modernize your organization with Jira Work Management

دانلود کتاب Jira Work Management for Business Teams: Accelerate digital transformation and modernize your organization with Jira Work Management (به فارسی: مدیریت کار Jira برای تیم های تجاری: تحول دیجیتال را تسریع کنید و سازمان خود را با مدیریت کار Jira مدرن کنید) نوشته شده توسط «John Funk»


اطلاعات کتاب مدیریت کار Jira برای تیم های تجاری: تحول دیجیتال را تسریع کنید و سازمان خود را با مدیریت کار Jira مدرن کنید

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: John Funk

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2022

تعداد صفحه: 258

حجم فایل: 35.86 مگابایت

کد کتاب: 1803232005 , 9781803232003

توضیحات کتاب مدیریت کار Jira برای تیم های تجاری: تحول دیجیتال را تسریع کنید و سازمان خود را با مدیریت کار Jira مدرن کنید

تمام مفاهیم اساسی و کاربردهای اصلی Jira Work Management را برای ایجاد و مدیریت پروژه های تجاری خود به طور کارآمد کاوش کنید

ویژگی های کلیدی

  • با به‌روزرسانی‌های Jira Core آشنا شوید
  • نحوه استفاده از همه ویژگی‌های جدید JWM مانند فهرست‌ها، الگوها، تقویم‌ها، و فرم‌ها
  • درباره طرح‌های مدیریت، اتوماسیون، و قابلیت‌های مدیریت ساده بیاموزید

توضیحات کتاب

Jira Work Management (JWM) جدیدترین ابزار مدیریت پروژه Atlassian است که جایگزین محصول قبلی Atlassian، Jira Core Cloud شده است. در حالی که نرم افزار Jira بر گروه های توسعه تمرکز می کند، JWM ​​به طور خاص تیم های تجاری در سازمان شما مانند منابع انسانی، حسابداری، حقوقی و بازاریابی را هدف قرار داده است و این گروه های عملکردی را قادر می سازد تا کار خود را مدیریت و ارتقا دهند و همچنین با شرکت خود در ارتباط باشند. توسعه دهندگان و سایر گروه های فنی این کتاب به شما کمک می‌کند تا الگوهای پروژه Jira و ایجاد کار را بررسی کنید و شما را در اصلاح تابلو، گردش کار، و طرح‌های مرتبط راهنمایی می‌کند.

مدیریت کار Jira برای تیم‌های تجاری کار می‌کند. در مورد رویکرد پیاده‌سازی JWM و فرآیندهای مرتبط که به شما کمک می‌کند تا با Jira راه‌اندازی کنید و در کوتاه‌ترین زمان شما را بهره‌ور کنید. همانطور که مجموعه ابزار را بررسی می کنید، نحوه ایجاد گزارش ها، فرم ها و داشبوردها را خواهید یافت. این کتاب همچنین به شما نشان می دهد که چگونه صفحه نمایش ها، طرح بندی های میدانی را مدیریت کنید و پروژه های JWM خود را به طور موثر مدیریت کنید. در نهایت، شما با اصول اولیه ایجاد قوانین اتوماسیون و محبوب ترین موارد استفاده آشنا خواهید شد.

در پایان این کتاب Jira، شما قادر خواهید بود پروژه های مدیریت کار Jira خود را بسازید و مدیریت کنید و تنظیمات اولیه مربوط به پروژه را برای دستیابی به بهره وری بهینه انجام دهید.

آنچه خواهید آموخت

  • درک کنید که چگونه JWM می تواند به شرکت شما در افزایش بهره وری کمک کند
  • چگونه از الگوها برای ایجاد سریع و آسان پروژه ها استفاده کنید
  • از جدیدترین ویژگی‌های JWM استفاده کنید، از جمله فهرست قابل ویرایش درون خطی، تقویم داخلی، جدول زمانی به سبک نقشه راه، و تابلوی به‌روز شده
  • فیلدهای سفارشی را کاوش کنید و تاثیر آرایش صفحه پروژه خود را ببینید
  • دریافت کنید مدیریت ساده و نحوه استفاده از طرح ها برای سهولت تعمیر و نگهداری
  • دریابید که چگونه Atlassian Mar برنامه‌های ketplace می‌توانند محصول Jira شما را گسترش دهند
  • نحوه استفاده از اتوماسیون برای تکمیل کارهای معمول و تکراری را کشف کنید

این کتاب برای چه کسی است

این کتاب برای مدیران محصول و مدیران پروژه است که می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه سریع با پروژه‌های غیرنرم‌افزاری در Jira شروع کنند. کاربران نهایی که به عنوان بخشی از تیم های عملکردی، از جمله تیم های منابع انسانی، مالی، حقوقی و بازاریابی کار می کنند نیز از این کتاب بهره زیادی خواهند برد. آشنایی با Jira مفید است اما الزامی نیست.

فهرست مطالب

  1. چرا مدیریت کار Jira را انتخاب کنید؟
  2. کار با الگوهای پروژه
  3. ایجاد اولین پروژه شما
  4. اصلاح هیئت مدیره، گردش کار، و طرح‌های مرتبط
  5. مجموعه ابزار JWM: خلاصه ، فهرست، خط زمانی و تقویم
  6. فرم‌ها، مشکلات، داشبوردها و گزارش‌ها
  7. مدیریت فیلدها، صفحه‌ها و طرح‌بندی‌های مشکل
  8. پیکربندی مجوزها و مدیریت ساده
  9. تکثیر پروژه ها و شروع خارج از جعبه
  10. استفاده از اتوماسیون پروژه

Explore all the fundamental concepts and major applications of Jira Work Management to build and manage your business projects efficiently

Key Features

  • Get to grips with Jira Core updates
  • Discover how to use all the new JWM features such as lists, templates, calendars, and forms
  • Learn about administration schemes, automation, and simple administration capabilities

Book Description

Jira Work Management (JWM) is the newest project management tool from Atlassian, replacing Atlassian’s previous product, Jira Core Cloud. While Jira Software focuses on development groups, JWM is specifically targeted toward business teams in your organization, such as human resources, accounting, legal, and marketing, enabling these functional groups to manage and enhance their work, as well as stay connected with their company’s developers and other technical groups. This book helps you to explore Jira project templates and work creation and guides you in modifying a board, workflow, and associated schemes.

Jira Work Management for Business Teams takes a hands-on approach to JWM implementation and associated processes that will help you get up and running with Jira and make you productive in no time. As you explore the toolset, you’ll find out how to create reports, forms, and dashboards. The book also shows you how to manage screens, field layouts, and administer your JWM projects effectively. Finally, you’ll get to grips with the basics of creating automation rules and the most popular use cases.

By the end of this Jira book, you’ll be able to build and manage your own Jira Work Management projects and make basic project-related adjustments to achieve optimal productivity.

What you will learn

  • Understand how JWM can help your company to increase productivity
  • Discover how to use templates to create projects quickly and with ease
  • Leverage JWM’s newest features, including an in-line editable list, a built-in calendar, a roadmap-style timeline, and an updated board
  • Explore custom fields and see the impact of your project screen arrangement
  • Get to grips with simple administration and how schemes can be used to ease maintenance
  • Find out how Atlassian Marketplace apps can extend your Jira product
  • Discover how to use automation to complete routine and repetitive tasks

Who this book is for

This book is for product managers and project managers who want to learn how to quickly get started with non-software projects in Jira. End users working as part of functional teams, including human resources, finance, legal, and marketing teams will also benefit greatly from this book. Familiarity with Jira is helpful but not required.

Table of Contents

  1. Why Choose Jira Work Management?
  2. Working with Project Templates
  3. Creating Your First Project
  4. Modifying the Board, Workflow, and Associated Schemes
  5. JWM Toolset: Summary, List, Timeline, and the Calendar
  6. Forms, Issues, Dashboards, and Reports
  7. Managing Fields, Screens, and Issue Layouts
  8. Configuring Permissions and Simple Administration
  9. Duplicating Projects and Starting Outside of the Box
  10. Using Project Automation

دانلود کتاب «مدیریت کار Jira برای تیم های تجاری: تحول دیجیتال را تسریع کنید و سازمان خود را با مدیریت کار Jira مدرن کنید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید