کتاب الکترونیکی

جاوا، جاوا، جاوا: حل مسئله شی گرا

Java, Java, Java: Object-Orienting Problem Solving

دانلود کتاب Java, Java, Java: Object-Orienting Problem Solving (به فارسی: جاوا، جاوا، جاوا: حل مسئله شی گرا) نوشته شده توسط «Ralph Morelli – Ralph Walde»


اطلاعات کتاب جاوا، جاوا، جاوا: حل مسئله شی گرا

موضوع اصلی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Prentice Hall

نویسنده: Ralph Morelli – Ralph Walde

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 880

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 0131474340 , 9780131474345

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب جاوا، جاوا، جاوا: حل مسئله شی گرا

برای دوره های برنامه نویسی CS1 (در جاوا) و مقدماتی جاوا که در رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی، CIS، MIS، IT و برنامه های کسب و کار در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. با تمرکز بر حل مسئله شی گرا، این تجدید نظر از یک کتاب پرطرفدار رویکردی «اوایل اشیاء» برای آموزش جاوا دارد، با این فرض که آموزش اولیه «تصویر بزرگ» به مبتدیان زمان بیشتری برای تسلط بر اصول شی می دهد. برنامه نویسی گرا ویرایش سوم بازبینی و بازنویسی شده است تا دانش آموزان را با در دسترس ترین ارائه موضوعات پیشرفته جاوا ارائه دهد. مثال در حال اجرا آن مجموعه ای از بازی ها و مثال های پازل را در چندین فصل بازبینی می کند و دانش آموزان را با اصول ساده برنامه نویسی شی گرا مانند وراثت، تصادفی، انیمیشن، رشته ها و شبکه آشنا می کند. نمونه‌های CyberPet از نسخه‌های قبلی همچنان در وب‌سایت همراه موجود است. فصل های 0 (رایانه ها، اشیاء و جاوا) و 1 (طراحی و توسعه برنامه جاوا) به طور اساسی سازماندهی و بازنویسی شده اند. سرعت معرفی مفاهیم جدید به دانش آموزان را کاهش می دهد و درمان مفاهیم شی گرا (OO) و UML را ساده می کند و برخی از موضوعات چالش برانگیز OO مانند چندشکلی را به فصل 7 جدید منتقل می کند. کلاس جدید Java 5.0 Scanner که در فصل 2 معرفی شد برای انجام عملیات ورودی ساده استفاده می شود. مقدمه‌های مستقل برای هر دو رابط خط فرمان و رابط کاربری گرافیکی (GUI) اکنون در فصل 4 کاملاً بازنویسی شده (ورودی/خروجی: طراحی رابط کاربری) ارائه شده است که به مربیان امکان می‌دهد تا نوع رابطی را انتخاب کنند که به بهترین وجه مناسب سبک تدریس آنها باشد. .


For CS1 (in Java) and introductory Java programming courses offered in Computer Science, Engineering, CIS, MIS, IT and Business programs at both the undergraduate and graduate level. With a focus on object-oriented problem solving, this revision of a popular book takes an “objects early” approach to teaching Java, with the assumption that teaching beginners the “big picture” early gives them more time to master the principles of object-oriented programming. The third edition has been revised and rewritten to provide students with the most accessible presentation of cutting-edge Java topics. Its running example revisits a collection of games and puzzle examples in several chapters, and introduces students to simple object-oriented programming principles, such as inheritance, randomness, animation, threads, and networking. The CyberPet examples from previous editions continue to be available on the companion website. Chapters 0 (Computers, Objects, and Java) and 1 (Java Program Design and Development) are substantially reorganized and rewritten. It reduces the pace with which new concepts are introduced to students, and simplifies the treatment of object-oriented (OO) and UML concepts, and moves some of the more challenging OO topics, such as polymorphism, to a new Chapter 7. Coverage of the new Java 5.0 Scanner class, introduced in Chapter 2 are used to perform simple input operations. Independent introductions to both a command-line interface and a graphical user interface (GUI) now provided in a completely rewritten Chapter 4 (Input/Output: Designing the User Interface) that enables instructors to choose the type of interface that best suits their teaching style.

دانلود کتاب «جاوا، جاوا، جاوا: حل مسئله شی گرا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.