کتاب الکترونیکی

پروژه های جالب آیفون

iPhone Cool Projects

دانلود کتاب iPhone Cool Projects (به فارسی: پروژه های جالب آیفون)


اطلاعات کتاب پروژه های جالب آیفون

موضوع اصلی: سیستم های عامل

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 232

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9781430223580

توضیحات کتاب پروژه های جالب آیفون

این جلد به عنوان چهارمین کتاب از سری پروژه‌های آیفون ما بر اساس کار و تجربیات آیفون، جنبه‌های پیشرفته‌تر توسعه آیفون را به خود اختصاص می‌دهد. نسل اول برنامه های آیفون به اپ استور راه پیدا کرده است، و اکنون زمان آن رسیده است که عملکرد را بهینه کنیم، رابط کاربری را ساده کنیم، و هر برنامه موفق آیفون را تا این حد پیچیده تر کنیم.همراه با پرفروش‌ترین برنامه توسعه آیفون شروع Apress: با کاوش در iPhone SDK، همه چیزهایی را که برای ایجاد برنامه عالی بعدی آیفون نیاز دارید که همه درباره آن صحبت می‌کنند، خواهید داشت. * بهینه سازی کارایی.
* رابط کاربری خود را ساده کنید.
* کارهایی را با برنامه آیفون خود انجام دهید که سایر توسعه دهندگان آن را انجام نداده اند.همراه با ویرایشگر سری Dave Mark، راهنمای شما برای این کاوش در سطح بعدی توسعه آیفون، شامل : * بن “پاندا” اسمیت، در مورد سیستم های ذرات با استفاده از OpenGL ES بحث می کند
* یواخیم بوندو، اجرای بازی مکاتبه ای خود را در جدیدترین نسخه برنامه شطرنج خود، Deep Green نشان می دهد.
* تام هرینگتون پخش جریانی صدا را با Core Audio، یکی از بسیاری از APIهای iPhone OS 3 اجرا می کند.
* Owen Goss خطاهای مزاحم کد آیفون شما را با چشم‌اندازی به سمت دستیابی به نتایج قدرتمند حرفه‌ای اشکال زدایی می‌کند.
* Dylan Bruzenak یک برنامه مبتنی بر داده با SQLite ساخت.
* ری کیدی چرخه عمر توسعه برنامه کامل را با داده های هسته نشان می دهد.
* ازدواج استیو فینکلشتاین با یک مشتری ایمیل آفلاین با Core Data.
* پیتر هوندر و فلوریان فلوگ با چالش های برنامه های کاربردی شبکه در محیط های WiFi مقابله می کنند.
* جاناتان ساگاو با برخی از نکات و ترفندهای شخصی خود، از جمله “بلاک ها” و سایر تکنیک های باطنی، پاسخگویی رابط را بهبود می بخشد.
* Joe Pezzillo مرزهای APNS را پیش می‌برد، سرویس جدید Apple Push Notification در سیستم عامل iPhone 3 که Cloud را برای برنامه‌های آیفون محدود می‌کند.
* Noel Llopis برنامه نویسان صرف را وارد یک ماجراجویی توسعه ای واقعاً پیشرفته به دنیای نقشه برداری محیطی با OpenGL ES می کند.آنچه خواهید آموخت<span class="post-br" * از وای فای برای انجام کارهایی بیشتر از اتصال ساده به اینترنت استفاده کنید.
* با سایر کاربران آیفون در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید.
* از تمام ترفندهای تعبیه شده در Cocoa Touch استفاده کنید.
* برنامه های آیفون و آی پاد لمسی خود را برای استفاده در محیط های دیگر تبدیل کنید.
* سایر برنامه های تلفن همراه خود را برای استفاده با iPhone و iPod touch تبدیل کنید.این کتاب برای چه کسانی است؟همه آیفون ها توسعه دهندگان برنامه با هر سطح تجربه یا از هر پلتفرم توسعه ای آمده اند، اگرچه این عنوان پس از سایر کتاب های پروژه های iPhone X انتخاب طبیعی است.

کرنشوت




As the fourth book in our series of iPhone Projects based on the work and experiences of iPhone, this volume takes on the more advanced aspects of iPhone development. The first generation of iPhone applications has hit the App Store, and now it’s time to optimize performance, streamline the user interface, and make every successful iPhone app just that much more sophisticated.Paired with Apress’s bestselling Beginning iPhone Development: Exploring the iPhone SDK, you’ll have everything you need to create the next great iPhone app that everyone is talking about. * Optimize performance.
* Streamline your user interface.
* Do things with your iPhone app that other developers haven’t attempted.Along with Series Editor Dave Mark, your guides for this exploration of the next level of iPhone development, include: * Ben “Panda” Smith, discussing particle systems using OpenGL ES
* Joachim Bondo , demonstrating his implementation of correspondence gaming in the most recent version of his chess application, Deep Green.
* Tom Harrington implementing streaming audio with Core Audio, one of many iPhone OS 3 APIs.
* Owen Goss debugging those pesky errors in your iPhone code with an eye toward achieving professional-strength results.
* Dylan Bruzenak building a data-driven application with SQLite.
* Ray Kiddy illustrating the full application development life cycle with Core Data.
* Steve Finkelstein marrying an offline eMail client to Core Data.
* Peter Honeder and Florian Pflug tackling the challenges of networked applications in WiFi environments.
* Jonathan Saggau improving interface responsiveness with some of his personal tips and tricks, including “blocks” and other esoteric techniques.
* Joe Pezzillo pushing the frontiers of APNS, the new in iPhone OS 3 Apple Push Notification Service that makes the Cloud the limit for iPhone apps.
* Noel Llopis taking mere programmers into a really advanced developmental adventure into the world of Environment Mapping with OpenGL ES.What you’ll learn * Use wi-fi to do more than simply connect to the Internet.
* Communicate with other iPhone users in real time.
* Take advantage of all the tricks built into Cocoa Touch.
* Convert your iPhone and iPod touch apps for use in other environments.
* Convert your other mobile apps for use with iPhone and iPod touch.Who is this book for?All iPhone application developers with any level of experience or coming from any development platform, though this title is the natural choice after any of the other iPhone X Projects books.

Скриншоты



دانلود کتاب «پروژه های جالب آیفون»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.